Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charos schreef:Er blijven reacties komen met BR erin, ik wil GEEN BR peesbeschermers.
Ik ben opzoek naar GOEIE peesbeschermers ook HH en Norton voldoen daar niet aan.
karin_gracia schreef:Charos schreef:Er blijven reacties komen met BR erin, ik wil GEEN BR peesbeschermers.
Ik ben opzoek naar GOEIE peesbeschermers ook HH en Norton voldoen daar niet aan.
Nou, lekker zeg, kun je beter niet zo'n topic starten als je alles zelf al weet.
B&R komt als beste uit een Bit-test, de mensen die gereageerd hebben in jouw topic kiezen voornamelijk voor B&R.
jij zegt dat paarden er witte drukplekken van kunnen krijgen, maar van anderen hier op bokt hoor je dat dat alleen kan als ze te strak vast hebben gemaakt, en dat het iedereen erg goed bevalt, waarom blijf je dan zo star?
Als je het allemaal zo goed weet en niet openstaat voor een ander z'n mening zul je niet veel leren, en is het min of meer zinloos om zo'n topic te starten.
Charos schreef:Br koop ik echt niet, heb al van meerdere mensen gehoord dat paarden hier wondjes en witte plekken van op de benen krijgen.
Charos schreef:En dat zijn dan de leren peesbeschermers van kentaur? Sluiten die met gespjes of met klitteband?
Ik heb nl. lederen peesbeschermers gehad met gespjes en dat vond ik niet echt een succes. Ik kreeg ze nl. niet goed vast, of ze draaiden om haar benen, of ze zaten te strak.
Charos schreef:Omdat BR goedkope peesbeschermers heeft en ik opzoek ben naar een peesbeschermer die een goeie pasvorm heeft en kwalitatief beter is dan BR. Het zijn leuke peesbeschermers maar mede doordat ik van meerdere mensen heb gelezen dat paarden er witte plekken van krijgen en ik niet naar dit soort peesbeschermers zoek heb ik gezegd BR is niets voor mij.
Als mensen dan blijven roepen BR (vaak zelfs zonder enige toelichting). Ik zoek meer in de richting en prijsklasse van Eskadron en Veredus.