mischien kun je haar bellen en iets regelen?

bij intresse telefoon nr per pm.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leniejj schreef:goeie les voor de volgende keer maar wel erg jammer..
mariska32 schreef:bij mij in de buurt woont iemand die vrij vaak naar spanje gaat om spullen op te kopen voor de verkoop hier.
mischien kun je haar bellen en iets regelen?![]()
Shakir schreef:mariska32 schreef:bij mij in de buurt woont iemand die vrij vaak naar spanje gaat om spullen op te kopen voor de verkoop hier.
mischien kun je haar bellen en iets regelen?![]()
Dat was wat ik probeerde uit te leggen, Spaanse zadels zijn gemaakt voor Iberische paarden, die passen niet op mijn paard/pony.
Shakir schreef:leniejj schreef:goeie les voor de volgende keer maar wel erg jammer..
Les? Dit is geen les, ben gewoon bedrogen. Het zadel op de site van Thcuir was de goeie maat, de verkoper van het zadel die ik gekocht heb blijft volhouden dat het haar zadel was dat erop stond. Erg toevallig allemaal, maar ik heb het zitten.
Shakir schreef:leniejj schreef:goeie les voor de volgende keer maar wel erg jammer..
Les? Dit is geen les, ben gewoon bedrogen. Het zadel op de site van Thcuir was de goeie maat, de verkoper van het zadel die ik gekocht heb blijft volhouden dat het haar zadel was dat erop stond. Erg toevallig allemaal, maar ik heb het zitten.
Gulpje schreef:Shakir schreef:Les? Dit is geen les, ben gewoon bedrogen. Het zadel op de site van Thcuir was de goeie maat, de verkoper van het zadel die ik gekocht heb blijft volhouden dat het haar zadel was dat erop stond. Erg toevallig allemaal, maar ik heb het zitten.
Je bent niet bedrogen, je had een zadelmaker moeten bellen, dan had je nu een passend zadel gehad.
Je kan niet van een foto op een site afleiden of een zadel wel of niet past. En zeker op internet, waar je nooit de garantie hebt dat mensen je spullen toesturen die zijn zoals ze zeggen.
Shakir schreef:Het is inderdaad zo dat ik nooit meer via internet een zadel zal kopen zonder het te passen.
Ga er een advocaat bijhalen en het zadel proberen terug te sturen.
Orry_Odine schreef:Ik zou echt nooit een zadel kopen op internet!
Gewoon langs een goede zadelmaker gaan. Een zadel past nooit meteen, je moet er eerst een paar opleggen voordat je weet welke echt goed past. Ik neem aan dat je zelf ook nooit op het zadel had gezeten, hoe kun je dan weten of het fijn zit en of het zitvlak de goede maat is... het moet voor je pony/paard en jezelf passen!