Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Beste DD,Beste Sablou; nou hadden we hier een interessant topic met leuke inbreng van Aafke over iets waar duidelijk veel vraag naar is en belangstelling voor is.
En natuurlijk zijn wij geen experts en doen we graag aan slap gezwam, maar hopelijk is Aafke er wél de persoon naar om ons stomme gezwets aan te horen en te weerleggen met duidelijke feiten zoals het uit goed verkooptechnisch standpunt aan te raden is. Zodat er iig iemand is die ons enig inzicht kan en wil verschaffen in deze moeilijke materie zonder lastig gevallen te worden door een door tunnelvisie verblinde zelfblik.
Maw... als je niets zinnigs te melden heb ga dan ergens anders spelen
spatter schreef:Deels heb je gelijk, maar als er een (te) lange boom in het zadel zit zal dit wel degelijk gevolgen hebben voor de lengte van het zadel. En niet zelden wordt dit opgelost door het zadel dan aan de voorkant maar nog verder naar voren te trekken. Hierdoor komt het zadel op de schouders te liggen ipv er achter en zit de singelplaats ook niet meer op de juiste positie.eerlijk gezegd vind ik dat er wat veel drukte gemaakt wordt om zadellengte , boomlengte is veel belangrijker, als een zadel wat langer is maar het paard loopt netjes verzameld, dus met een ronde rug, merkt hij weinig van dat extra leer aan het eind
Mijn reactie was een vraag. De vraag wat het bekappen van paarden te maken heeft met de pasvorm van het zadel (zoals in een item in dit topic beschreven). IK BEGRIJP DAT NIET en vraag dus om uitleg dan wel een onderbouwing. Niets meer en niets minder.Citaat:Sablou ik snap je reactie werkelijk niet.
Ik heb de afgelopen 5 jaar hier op Bokt HEEL VEEL informatie verstrekt. Daarvoor was er nog geen Aafke. Ik verstrek nog altijd HEEL VEEL informatie (o.a. met iedere maand een special) op andere fora . Verder heb ik met regelmaat van de klok aangeboden om mensen gratis clinics te verstrekken (die niets met het verkopen van mijn product van doen hebben). Helaas blijken mijn visie en ervaring (15 jaar en heel veel "gezien" bij collegae in USA en D) niet te stroken met de visie van de DD's in de "Bokt wereld".Citaat:Jij als "deskundige" zou juist de kennis kunnen overbengen...
Ik boor helemaal niemand in de grond (ik weet niet waar je dat leest).Citaat:Verder vind ik t behoorlijk laag hier een ander de grond in te boren.