Dtrens = gruwelbit??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_

Re: Dtrens = gruwelbit??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 11:03

hmm, idd
ik begon al zo aan mezelf te twijfelen, maar gelukkig had k het toch niet mis. Ik vroeg eerst om een dubbelgebroken Dtrens, en hij keek me vervolgens aan alsof ik gek was en zei 'ja meisje, daar zal je toch nergens iets van vinden hoor', vervolgens drong ik een beetje aan en hij ging in een boek kijken, en uiteindelijk toch gevonden, en nog een duidelijke afbeelding ook, dus zou het gek vinden als hij het verwisselde met een thiedemann of iets dergelijks.
Het is toch een ervaren man neem ik aan, want toen ik zei welke afstamming mijn paard heeft (vigaro Z) reageerde hij helemaal blij, en zei 'de wereld is toch klein',
..Bleek dat hij die als 3jarige nog op stal heeft gehad, en hij is voortdurend bezig met paarden/hengsten zadelmak maken of corrigeren.
Zo iemand zou toch al helemaal moeten weten waarover hij het heeft, waar gaat de wereld anders naartoe.
Het wordt precies moeilijker en moeilijker om echte vakmensen tegen te komen

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:08

runningkawa schreef:
Jus_dOrange schreef:

Wat noem jij een stang?
Die zie ik namelijk op en manege toch niet snel voorbij komen Lachen

Stang en ongebroken trens worden vaak door elkaar gehaald, maar ik heb toch echt op een manege gereden waar meerdere paarden op stang (dus met hefboomwerking) werken gereden.

Ja daarom dus ook de vraag Lachen
Maar met hefboom werking vind ik echt verschrikkelijk op een manege, arme paarden mondjes...

idd veel mensen gebruiken een stang het zelfde dan een gewone trens en dat is niet echt vriendelijk voor de mondjes van de paarden. helmaal op een manege lijkt me dat niet echt fijn.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:14

runningkawa schreef:
Wat noem jij een stang?
Die zie ik namelijk op en manege toch niet snel voorbij komen Lachen

pelham Knipoog Met zo'n gedraaid middenstuk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:26

op een manege. brrrrr.....
verschrikkelijk...daar zou een wettelijk regel voor tegen moeten komen of zo....