Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoë_Iris schreef:@ eertje > ja ik heb hem idd ook al gezien dat hij 1.50 hoog is maar ik vraag me dan af of dat ook handiger is, er zit dan namelijk onderin verder geen extra plankje oid... Dus ik snap niet zo goed waarom het dan handiger zou zijn (je kunt er wel makkelijk een voerton in kwijt bedenk ik me nu...)
danielle1981 schreef:Ik heb een zelfgemaakte kast. M'n vriend is handig en heeft er een voor me gemaakt van betonplex (heel dik hout waar ratten enzo niet doorheen kunnen eten). Heel handig, want ik kon dus helemaal zelf bepalen wat ik wilde. Ik heb een er een zadelsteun in hangen, twee grote voertonnen, een grote plank voor dekjes en kleine dingen, 4 hoofdstelhaken voor hoofdstellen en halsters enzo. en dan nog ruimte op de vloer voor poetskoffer, laarzen en dat soort dingen. Ideaal! En bovenop heb ik nog een aparte schuifkast voor m'n deken!
Quir schreef:Ik heb deze zadelkast:
Echt een hele fijne kast, niet te groot en zeker niet te klein. Er is plaats voor 2 zadels, maar ik gebruik 1 zxadelstang voor mijn zadel en de andere om shabrakken op te leggen, dat is wel handig!
Ook dat plankje boven in is handig, kan je mooi zeep, hoefvet, etc op zetten!
Echt een hele fijn kast!
VIPPIEKIPPIE schreef:Deze vind ik veeeels te klein, en veeeeels te duur voor het formaat ervan.![]()
Ik heb er één waar mijn zadel niet in past,, maar wel heel prettig en gratis..![]()
Bovendien heb ik samen met mijn moeder en zusje nog 3 andere kasten, dus ruimte zat, en ook voor mijn zadel nog mooi een kast..