Wintec zadel : heb ik zelf ook nog mee gereden en vond het een heel fijn zadel.
Hoofdstel : voor een hoofdstel waar je zowel met als zonder bit mee kunt rijden ken ik enkel de marylots. (hebben ze in bruin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyElmira schreef:sannuhh schreef:Wat ik me dan weer afvraag.... is...
Ik weet bijna zeker dat je voor een paar dagen terug nog een topic openende, met dat je teveel tijd over had maar weing puf had om iets te doen ofzo. En daar stond in dat je niet een leasepaard kon zoeken of in de manegeles kon rijden, omdat je daar het geld niet voor had.
Nu vraag ik me af, wat is er in die dagen veranderd, dat jij ineens zoveel geld hebt om een paard te onderhouden.
Heel makkelijk: Mijn moeder is terug bij ons. We wilden altijd al een paard voor onszelf en aangezien ik aangenomen ben bij mijn huidige baan verdienen we allebij genoeg om voor het paard te zorgen. De meeste kosten zijn voor mij, maar omdat ik in mijn proefperiode zit betaald zij verder als ik misschien ontslagen wordt. Ze heeft hier een goed betaalde baan, dus kunnen we eraan gaan beginnen. We willen het liefst een bruikleen paard die we na een jaar 'lenen' overkopen, omdat we zeker willen zijn dat dit paard iets is voor ons. En vandaar ook mijn onderschrift (voor als daar vragen over zijn). Ik ben nu alvast wat dingetjes aan het regelen, en zij had zo de stalling geregeld..ik moest daarvoor alleen nog kijken waar ik wilde staan.