[WN] bling bling of klassiek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tarqsgirl

Re: bling bling of klassiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 12:09

Tuurlijk, wat vraag je aan mij? DD is de on-line encyclopedie! Lijst
De roggehuid (huid van zo'n platte vis die Ray Mears vermoord heeft) die ik heb is niet zo afgeschuurt. Het is egenljk altijd afgeschuurt, dan krijg je van dei mooie cirkeltjes. Die heb ik ook, voor boekbinden. Is héél duur.
de andere stukken die ik heb zijn dus niet geschuurt, en mmoi bewerkt, en dan is het dus hard leer met glinsterende bolletjes. En ik heb een paar stukken die ik nog eens in een zadel wil gebruiken.
ik maak wel foto's en zet het op bokt.

Ik heb het op een speciale beurs voor boekbinders en drukkers gekocht; je had daar ook palinghuid, en kikkerhuid, de gekste dingen. ik stond daar een dag de stand van het Grafiesch Cntrum te bemannen; ik ben zelf ook typograaf.

Ik heb ook een westernzadel met alligatorhuid op de seat gezien! Lekker om op te zitten!
Dat mag daar, ze zien alligators als latsig onkruid.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:23

En ik ben al gepb't dat het dus Steve Irwin was, niet Ray, sorry Blond

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:34

Ik wist wel wie je bedoelde, ik had wel eerst zoiets van wie bedoelt ze nou maar toen begreep ik wie je bedoelde

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:12

ik vind bling bling wel mooi, maar ik vind klassiek minstens zo mooi.
ik heb een gemiddeld bling niveau en val dus vaak wel op bij de jury
wat inhoudt dat dat niet altijd goed voor mij is hahahaha.
maar ja ik rijdt mijn wedstrijdjes voor de lol en ik vind bling bling gewoon leuk Knipoog

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:02

Ik hou zelf van rustig en klassiek omdat ik dit nu eenmaal mooier vindt staan bij mijzelf en mijn paard. Vindt bij een paint het veel mooier om alles rustig te houden anders wordt het een nog bontere verzameling. Heb niets tegen bling bling hoor, kan dit voor bepaalde combinaties juist heel mooi vinden. Mijn ervaring is dat een jury zich niet laat leiden door het een of ander. Zorg wel voor een harmonieus geheel, dat is veel belangrijker dan wel of geen bling bling.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:18

Ik weet wel dat ik vaak 'onder de indruk' ben door iemand die de inrijbak in komt 'blingen' met bijpassend setje tot opde beenbeschermers en een dure glimmende quarter onder zijn/haar kont.
'slik' denk ik dan en aai mijn tinkertje over zijn borstelige manen.

Maar dan komt de ratio en bedenk ik dat wij onze eigen wedstrijd rijden en uiterlijk echt niet alles is. En dat het onzettend dom van mij is om me zo te laten imponeren. Nog dommer wordt het als die ruiter mij aanspreekt en zegt dat wij ( tink en ik) zo een leuke combi zijn en blijkt dat we gewoon gezellig mensen onder elkaar zijn met onze eigen zenuwen..

Tja... zelfvertrouwen uitstralen is een halve wedstrijd op zich Knipoog

(P.s, mooi die roggenhuid! Moet je wel het paard voor hebben, zou ook mooi staan op een schmmel of blue roan denk ik!)