Flew schreef:@ xsimone: Maar als een internationale springruiter tegen jou zegt dat je in de sloot moet springen, doe jij dat dan ook?
Als het warm is!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flew schreef:@ xsimone: Maar als een internationale springruiter tegen jou zegt dat je in de sloot moet springen, doe jij dat dan ook?
Pikeur schreef:Ohja. Iemand die internationaal springt heeft natuurlijk gelijk!
Ik denk dat het ook een beetje paardafhankelijk is, hoeveel druk het paard zelf nodig heeft/prettiger vindt.
Ik volg ook even.
Phant0m schreef:wat ik heb geleerd is ook 2 vingers ertussen
je kunt volgens mij zelfs zn neus of zn kaak breken als je je neusriem te strak doet..
xsimone schreef:Ja oke, maar dit is mij geleerd/verteld!
Pikeur schreef:Nja, dat 2 vingers slaat eigenlijk nergens op.
De ene heeft dikkere vingers, een ander probeert ze er met moeite onder te proppen, en weer een ander doet die 2 vingers er met gemak onder.
Ir111 schreef:Bijna goed GezondBoerenVerstand!
pubelia schreef:Ik heb juist altijd geleerd dat die wel strak moet. alleen de keel riem moet een vuist tussen. dit was ivm dat ze zo moeilijker het bit naar achtere konden gooien of vast pakken met de kiezen.
__manon__ schreef:Ik heb ook 2 vingers ertussen geleerd, ik vind niet dat je allemaal spullen nodig hebt zodat je paard zn mond dichthoud. Mij mijn paard zit de sperriem gewoon los hoor, daar doet hij het zelfs nog beter op.