Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:en ik denk overigens ook, dat is dit uitdraaid op een welles/nietes kwestie dat ik degene ben die aan het kortste eind gaat trekken!
creool schreef:[naam] schreef:en ik denk overigens ook, dat is dit uitdraaid op een welles/nietes kwestie dat ik degene ben die aan het kortste eind gaat trekken!
Als je daar vanuit gaat zal dat inderdaad wel zo zijn, ik zou toch alles uit de kast halen om de situatie naar mijn hand te zetten.
Succes!
vonneke schreef:@ creool: Hij zegt dat hij mij wel een passend zadel heeft verkocht. Hier komen wij dus nooit uit!
Als hij jou een passend zadel had verkocht dan kom jij toch niet met klachten en dan schuift het zadel toch niet naar achter? of denk ik nu zo simpel???
@ Dito: verkoop maar eens een 3 maanden oud zadel voor goed geld, als het zadel ook nog eens niet op te vullen is!
sandorr schreef:anoukie wat bedoel je met drunens ruiterhuis?
zijn die goed of niet??
komen zo dadelijk hier
Alane schreef:Ik heb op zijn advies dus wel gekozen voor een onderlegger.
Mandyke schreef:Met een onderlegger kan je een niet passend zadel nooit passend krijgen! Vind het wel goed dat die man een tweedehandse heeft aangeraden voor een jong paard, maar dat wil niet zeggen dat die niet op tijd en stond moet aangepast worden naarmate het paard veranderd!
Alane schreef:Bij je vorige topic over de aanschaf van een zadel is al geopperd om eerst te gaan voor 2e handse ivm groei paard, en dat kan echt soms heel snel gaan bij een jong paard.
"mijn" zadelmaker wilde ons geen nieuw of ander zadel verkopen omdat dat tot problemen kan geven tussen beide partijen ivm dan wel en dan niet meer passen.
Ik heb op zijn advies dus wel gekozen voor een onderlegger.
vonneke schreef:Alane schreef:Bij je vorige topic over de aanschaf van een zadel is al geopperd om eerst te gaan voor 2e handse ivm groei paard, en dat kan echt soms heel snel gaan bij een jong paard.
"mijn" zadelmaker wilde ons geen nieuw of ander zadel verkopen omdat dat tot problemen kan geven tussen beide partijen ivm dan wel en dan niet meer passen.
Ik heb op zijn advies dus wel gekozen voor een onderlegger.
Als ik een 2de hands Prestige had gekocht zonder dat me was medegedeeld dat het niet opgevuld kan worden had ik met hetzelfde probleem gezeten![]()
vonneke schreef:het gaat hier ook echt niet om een nieuw of 2de hands zadel. Het feit is dat me een zadel verkocht is waar niet bij gezegd is dat het niet opgevuld kon worden. Als het goed gaat komen schaf ik een stubben Edelweiss de Luxe aan en wat kan mij het schelen al moet het 30 keer opgevuld worden.
vonneke schreef:Je kunt de vulling laten verwijderen en er andere in laten stoppen...Het was nu ook de bedoelig dat het zadel opgevuld te krijgen. maar helaas zit dit er bij een Prestige niet in.