Loolapelooza schreef:Ik kan in ieder geval iedereen Patrick De Clerck in Berchem aanraden, een echte vakman gepassioneerd in wat hij doet! Ik had m'n zadel bij geen enkele andere zadelmaker durven achterlaten, hij heeft er echt iets heel moois van gemaakt.
Jouw zadel ziet er écht super uit!
Heel mooi gedaan maar meen je nu echt dat De Clerck uit Antwerpen dit heeft gedaan?
Want in mijn woordenboek staat hij niet omschreven als goede zadelmaker... Integendeel!
Iedereen die ik ken die is positief over het werk dat De Clerck levert en als ik naar een goeie zadelmaker vraag dan zeggen ze allemaal De Clerck in Berchem. Voor mij heeft hij het bewijs nu wel geleverd dat hij een vakman is. Mag ik vragen waarom hij in jouw woordenboek slecht omschreven staat?
Het zadel was véél te smal voor mijn paard, het lag achterover en mijn paard zijn schouderspieren waren weggevallen.
Maar hij vond die niet goed liggen. Neeeee, hij vond de klapperende Stubben Maestoso super goed passen
Dat zadel klapperde zo erg dat zelfs mijn vriend het opmerkte (en dat wil al heel wat zeggen). Toen hij er iets van zei tegen De Clerck, zei die dat zoiets normaal is bij een nieuw zadel. Nou niet dus! Ik heb die man vriendelijk bedankt en ben verder op zoek gegaan naar een passend zadel.