Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PaysBas schreef:Dat Australische merk heeft ook bruine zadels. De kussen zijn met lucht gevuld. Mooie zadels.
BeLoVeD schreef:Daar heeft het wel degelijk mee te maken. Ik begrijp best dat een 2ehands zadel (of eventueel een nieuw A klasse zadel) een betere kwaliteit heeft dan een zadel met een nieuwprijs van rond de 600 euro. Om die adviezen vraag ik dus niet, want dat kan ik zelf ook beredeneren. Ik snap dan ook niet dat mensen mij dit alsnog proberen uit te leggen.
En zadels van merken als Kieffer, Rossner, Kentaur, Stubben en nog een aantal bevallen mij niet.
KsVrPy schreef:Oke, welke merken bevallen je wel dan?
draumpje schreef:1 tip , alle flutzadels als merano, zadelmarkt en die onzin , sowieso niet doen ...
BeLoVeD schreef:PaysBas schreef:Dat Australische merk heeft ook bruine zadels. De kussen zijn met lucht gevuld. Mooie zadels.
Welk merk is dat? Weet je de naam? Ik heb nu ook een Cair en dat bevalt me wel.
studiemiep schreef:uhm wordt lastig dan
ik denk gewoon niet dat wij je kunnen helpen
Want alles wat hier gezegd wordt heb je commentaar op (helaas).
Iedereen bedoelt het goed en heeft het beste met je voor.
Iig veel succes met zoeken naar een NIEUW,GOED BRUIN zadel met medium diepe ZACHTE zit.
soms moet je als je maar een bepaald budget hebt je eisen bijstellen simpel toch![]()
je kunt niet voor een eurotje op de 1ste rang zitten he
Margreet schreef:Als je het allemaal toch zo goed weet en niks goed genoeg is, zal ik me even anders uitdrukken: hou op met zaniken en zoek het lekker zelf uit!