ik heb 3 verzorgpaarden (1 veulen) en 2 om te rijden dus 2 zadels. 1 kadet imperialriding en 1 selene??? ken dat merk niet eens maarja.. ZE zitten HEEEEEEEEEEEERLIJK
4 zadels. Maar dan ook voor 4 paarrden 1 nieuwe, een wintec tölt zadel.. Zit héérlijk!! 2 Engelse zadels, weet het merk niet uit m'n hoofd. En 1 zadel voor een shetlander, weet ook geen merk.
4 zadels voor 1 paard vind ik wel súper veel hoor Ik weet wel andere dingen te doen met dat geld...
Ik zie dat er meerdere mensnen zijn die ook meer dan een zadel hebben. Dit was trouwens een koopje een nieuw zadel voor 200 gulden en dan nog mijn maat. Nooit wegggegooid met een dochter die wedstrijden rijdt. Mijn eigen paardje is nog lang niet zadelmak, maar gebruik ze wel op een van de merries voor wie ik dagelijks eten breng.
1 paard en 1 pony. Pony : - zwart veelzeidheidszadel Kieffer - Bruin springzadel van JC - Pannekoek zadel voor beginners. Paard: - Dressuurzadel Otto Schumacher - Kieffer zwart springzadel - Zwart veelzeidigheidszadel Maar dat is meer omdat we al wat paarden en ponys hebben gehad en er steeds wel iets van blijft liggen
2 paarden ... paard 1 : veelzijdigh zadel (kieffer ) paard 2 : dres en spring zadel ( dres is op maat laten maken door een zadelmaker en spring zadel ken ik het merk niet )
timokyana
Kieffer Lusitano en Ainsley Internogwat voor 2 friese paardjes (elk dus 1, ze verschillen te veel van bouw) en een vzh zadel voor inrijden en nog een shetlandzadel voor onze shet.
1 pony, 2 zadels waarvan ik er 1 nooit gebruik. Ainsley vanguard dressuur zadel en een Kadett vzh/spring zadel. (die gebruik ik nooit omdat mijn pony toch niet kan springen )
Heb een kentaur medea II voor mn eigenste en een wintec dressuur voor de friezen. Verder nog wat zadels liggen die verkocht moeten worden, maar komt er steeds niet van. Heb nog een br dressuur liggen en 2 oudere vzh zadels. Het is nog erger geweest, heb onlangs mn westernzadel verkocht die er dus ook nog bijlag
kitty_gomez
Geplaatst: 12-05-07 15:02
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 01-03-24 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij hebben een paard en een pony. Beide hebben twee zadels. Eerst deden we samen met twee zadels (van het paard) maar mijn pony heeft toch een andere boommaat dan het paard, dus nu hebben ze allebei hun eigen zadels.
Paard 1 springzadel van 'Rossner 1 dressuurzadel van Rossner