volgens mij is dat sand!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mandy_ schreef:Is dat halster van Dub_Gloor nou rose of rood onderlegd?

Silence schreef:Mag ik vragen waarom je zoveel geld uit wilt geven aan dat halster?
Alleen omdat er Anky op staat?
?! Ik wilde net even wat anders als de standaard halsters en de Anky's zijn gewoon mooi afgewerkt. Mag iedereen niet voor zichzelf weten wat hij/zij koopt
bud_gloor schreef:Mandy_ schreef:Is dat halster van Dub_Gloor nou rose of rood onderlegd?
dat is rood!
Silence schreef:Mag ik vragen waarom je zoveel geld uit wilt geven aan dat halster?
Sonde van je geld toch? Voor een paar euro heb je al hele leuke in de winkel.
En zeker zo goed als de anky, maar er zit geen naampje op waar he €30 voor betaald

Citaat:€35,- zijn de anky halsters, scapa vind ik ook mooi en die zijn €38,-
Silence schreef:Citaat:€35,- zijn de anky halsters, scapa vind ik ook mooi en die zijn €38,-
Ja klopt, maar ik bedoel dat je voor dat merkje zo`n €30 betaald.
Staat er geen Anky op, kost het halster misschien nog maar €5.
bud_gloor schreef:Ik vind het hele fijne halsters!
ik heb de coffee
Citaat:ik heb laatst een super leuk en fijn harry's horse halster gekocht
ThaGirl schreef:ik heb laatst een super leuk en fijn harry's horse halster gekocht (10 euro). helemaal knal roze met wit zacht onderlegt, ook 2 plaatsen verstelbaar.
ik vind die net zo fijn als een anky halster, alleen de prijs is een stuk gunstiger...
Charos schreef:Silence schreef:Mag ik vragen waarom je zoveel geld uit wilt geven aan dat halster?
Sonde van je geld toch? Voor een paar euro heb je al hele leuke in de winkel.
En zeker zo goed als de anky, maar er zit geen naampje op waar he €30 voor betaald
€35,- zijn de anky halsters, scapa vind ik ook mooi en die zijn €38,-