Goud of zilver?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Re: Goud of zilver?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:37

Ik ga voor goud!
Maar dan moet je bit, stijgbeugels etc ook goudkleurig doen.

Rosenhart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:38

Ik vind zilver echt vele maler mooier dan goud. Maar je kunt beter zelf kiezen. Jij moet ermee rijden!! Tong uitsteken Succes met uitzieken

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:40

Ik vind zilver erg mooi! Dat heb ik met sieraden maar ook met mijn hoofdstel. Gewoon een mooie glimmende gesp! En dan kan je hem ook mooier combineren met bijv. van die steentjes in frontriemen.

Die vind ik bij zilver toch wat mooier staan dan bij goud!

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:16

Spoec schreef:
Tja het blijft idd een kwestie van smaak,
maar het is nu toch goud geworden Haha!

Ik heb een nieuw hoofdstel van Euroriding, met een lekker dikke neusriem, alleen de frontriem die erbij zat was zwart, dus heb ik ook een nieuwe frontriem erbij gekocht.
Een zwarte met daarop een soort schakelketting van goud Lovers

Ben helemaal verliefd op mn nieuwe hoofdstel, en het staat mn paard zoo schattig Haha!

Ow nog even een vraagje:
Ik hoor heel veel mensen zeggen dat je een nieuw hoofdstel even een nachtje in de olie moet leggen, wat voor olie gebruiken jullie daarvoor?
Lederolie?
De laatste keer dat ik een nieuw hoofdstel kocht (alweer een aantal jaar geleden Bloos )heb ik het namelijk gewoon een paar keer ingevet, maar niet een nacht in de olie gelegd ofzo.
Wie geeft mij even duidelijkheid hierover?
Het hoofdstel is trouwens wel zacht onderlegd, weet niet of dat ook verschil maakt in het in olie zetten?

Leuk dat je een goede keuze hebt gemaakt, ik heb mijn hoofdstel metteen gebruikt, het was supper soepel leer, inmiddels is dat hoofdstel kapot (ze is ermee aan de haal gegeaan in de bak Vork, zou je mis. een foto willen plaatsen van je euroriding hoofdstel, en mis. de prijs van het hoofdstel en frontriempje? Ik ben namenlijk ook opzoek naar een nieuw hoofdstel+ Frontriem Knipoog

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:08

Ik heb voor mijn Donkerbruine(swinters is ie zwartbruin met kopersnoet en bij zijn flanken ook) alles met goude gespen en een goud onderlegde neusriem. Goud bit, beugelriemen, en sporen zijn ondertussen besteld Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 10:35

Ik vind bruin tuig met gouden accenten mooi. Maar bij zwart hoort gewoon zilver..

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 11:02

Goudkleurig is mooier. Ik had alles goudkleurig, beugels, gesp van beugelriem, sporen en hoofdstel. Maar de beugelriemen waren eigenlijk te kort dus heb ik die verkocht. De sporen hadden een wiel en die heb ik niet nodig. Hoofdstel heb ik nog wel, maar ik gebruik nu eentje met zilveren gespen met gedeeld kopstuk.
Het kan gewoon allebei. Goudkleurig is luxer vind ik, maar wel lastiger te combineren. Ik heb nog goudkleurige beugels in de aanbieding, ik gebruik ze niet meer.