verschillende halsterhoofdstellen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amorlover1

Re: verschillende halsterhoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:01

lkaw schreef:
Lenneke_ schreef:
Ik heb één keer iets besteld bij Goedhard (de rest heb ik in de winkel of op wedstrijd gekocht) Dat waren een paar beugels die ik eigelijk dat weekend al wilde hebben. Ik heb dat er gewoon bij gezet en binnen 2 dagen had ik ze in huis.

Ik heb gisteren besteld.....maar weet eigenlijk niet of ik het bedrag vooraf moet overmaken. Ja sorry....blont Blond

Maar het staat ook niet duidelijk in hun bevestiging.... Ik heb een mailtje gestuurd, maar nog niks terug gehoord..... Jullie zijn bekend met Goedhart.... Moet ik het geld vooraf overmaken op hun bankrekening?

volgens mij had mijn moeder het betaald toen het hoofdstel binnen was maar ik weet het niet meer zeker Bloos

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 20:19

Wil ik net het geld overmaken...... heb ik geen bankrekeningnummer ... Clown Er staat niks in hun responsmail.

Dus dat wordt morgen maar even bellen....of een mailtje afwachten. Duivel

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:21

Ik heb het hoofdstel besteld en via een mailtje gevraagd of ze een rekening mee wilden sturen. Na 3 dgn had ik het hoofdstel in huis met de rekening. Super service dus!

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 19:49

Ja, ik had vandaag gebeld.... en ze sturen gewoon een acceptgiro mee. Heel luxe dus.

Alleen hebben ze mijn kleur niet...... Huilen Dus nu ga ik een tintje lichter (eens kijken of je wel verschil ziet.... Duivel )