Bandages met warm weer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Re: Bandages met warm weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 16:56

Een neoprene voering zit toch bij een groot deel van de peesbeschermers? Ze heeft nu van Protec peesbeschermers, en dat is volgens mij neoprene binnenboering en die van BR hebben dat ook geloof ik.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:04

Ik heb tijdje terug goede onderlappen aangeschaft. Volgens mij maakt het niet uit of ik met beschermers met neoprene voerig of met bandages met een goede onderlap rijd. Ik vond ze nog wel redelijk koel na het rijden, terwijl ze met peeskap wel eens flink warm kunnen zijn. En voor die ene keer maakt het niet zoveel uit, als je ze maar goed aanlegt.
Onderlappen met ribbels erin zijn trouwens beter dan z'n bandage met onderlap.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:12

Ik had gewoon met bandages gereden, en daarna, goed afspuiten. Of met de 3 in 1 bandages, die zijn ook erg handig!! Maar als je meer een show wil geven had ik niet met peesbeschermers, en strijklappen gereden, maar dat is mijn mening!!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:44

ilsepilse schreef:
Ik had gewoon met bandages gereden, en daarna, goed afspuiten. Of met de 3 in 1 bandages, die zijn ook erg handig!! Maar als je meer een show wil geven had ik niet met peesbeschermers, en strijklappen gereden, maar dat is mijn mening!!

Ik heb nog niet gereden, de clinic is pas 14 juli.
En het is niet echt een show, maar je krijgt 45 min. les met zn 2en van een amazone, in dit geval Tyrza van Ieperen.

Samneman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:38

Onze rijbak is ontzettend mul, sproeien kunnen we niet want er is geen water in de buurt. Is het nu slim om elke dag met elastische werkbandages, met onderlap uiteraard, te gaan rijden in de hitte om zo de pezen te ondersteunen tegen de mulle bodem of is dat slecht?

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:45

Pezen kan je niet ondersteunen.. Daarvoor zou je hem moeten gipsen! Lekker niet doen dus!