Aankomende dinsdag (als ik het red in mijn eentje) mag ik er weer op rijden, zal even navragen of het de dressuur is en verslag doen

Hij past trouwens super op Marny, breed, rond... Echte haflinger bouw
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(het ging toen allemaal zo snel)
dus ben nog niet veel wijzer geworden..
Ik rijd er dressuur mee (gewoon thuis in de bak, geen wedstrijden) en maak er buitenritten mee. De trail zit echt als een VZ zadel. Hoewel ik de Son niet geprobeerd heb, zijn volgens mij alle Massimo's heerlijk om in te zitten! 
(Zwart met een hele donker rode zit en kniewrongen)
). Maar bij mijn weten kan je standaard bij alle Massimo's de beugelriemen onder de zweetbladen hebben. 
Succubi schreef:@TrustHim: Je beugels onder het zweetblad, op een Massimo??
Is dat een optie op het zadel??
Dat zou ik namelijk ook wel willen! (de definitieve bestelling moet gelukkig nog geplaatst worden)
Ik heb ook zelf een kleur besteld, lichtbruin
Het was wel even wachten, maar het was het waard, ben ontzettend blij met het zadel. Jamika schreef:Herman van Country Mill raadt het wel af om je beugels onder het zweetblad te gebruiken ivm de druk verdeling. Met de beugels onder het zweetblad komt er meer druk bij de beugelophanging. Hij adviseerde mij de beugels gewoon op het zweetblad te gebruiken.