Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anke_Amigo schreef:Wat willen die cijfers achter wintec zeggen? 2000 enzo?
unamie schreef:Zou zeker voor een Wintec gaan
gewoon de boom op maat laten zetten en daarna de vulling aan laten passen
en je hebt een passend zadel!
dat Torrowgood beter aanpasbaar zou zijn dan Wintec, vind ik bepaald geen opjectieve mening
aangezien diegene die ze hier adviseerd de zadels zelf verkoopt![]()
bovendien vind ik ze voor geen meter zitten (de oude altans) maar das mijn mening....
Anke_Amigo schreef:Dus wat ik het beste kan zoeken is een leren Thorowgood zonder boom. Dat betekend niet dat hij op alle paarden past, maar grote kans dat hij op mijne past en betere kans op doorverkopen (toch?) Dan nog een vraag, er werd hier gezegd dat een thorowgood handig zou zijn omdat de boom versteld kan worden, op een ander topic lees ik dat dat juist slecht is omdat de kamer niet mee veranderd en daardoor het hele zadel niet goed meer zit, klopt dat?
Bitch schreef:Verder is het juist de Thorrowgood beter aanpasbaar dan een wintec, omdat je daar ook de kussens van kan 'verstellen.
Dit kan juist niet met een wintec, bij wintec kan je alleen het kopijzer verwisselen, hierdoor heb je kans dat de kussens te dicht op de wervelkolom komen te liggen.
Bitch schreef:Bij Thorrowgood is dat dus ook aanpasbaar. Hier kan je dus de kussens zo aan laten passen, dmv losse panelen, dat je dat juist voorkomt.