Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Ik pakte gewoon 2 sporenriempjes. Werkte ook.
Citaat:Misschien is stevige elastiekjes dan een oplossing?
Huertecilla schreef:Vastgebonden benen hangen wel stil maar hoú je niet stil. Die wórden stilgehouden. Áls het al een leerervaring is, is het een contraproductieve.
HC
Florentine_ schreef:Bandageriempjes of postelastieken zijn een aleternatief. Strotouwtjes en sporenriempjes vind ik persoonlijk erg gevaarlijk.Je kan net zo goed bandageriempjes of sporenbandjes gebruiken.
Faelivrin schreef:En wat nou als zitoefeningen (Lees; een maand zonder beugels rijden) ook niet werkt?
lailapri schreef:Faelivrin schreef:En wat nou als zitoefeningen (Lees; een maand zonder beugels rijden) ook niet werkt?
Toch denk ik dat het een rijtechnisch probleem blijft en dat je het beter rijtechnisch op kunt lossen vergelijk het een beetje met een paard dat niet een de teugel komt en war je dan een slof of bijzets aan knoopt, zijn hoofd lijkt dan wel mooi, maar 9 van de 10 keer loopt hij in de krul en haal je hulpteugel eraf ben je nog geen stap verder.
Bergje schreef:Citaat:Misschien is stevige elastiekjes dan een oplossing?
Ik zal wel gek zijn, maar ik vraag me af waar ik mijn paard kan gaan ophalen op het moment dat zo'n elastiekje knapt en tegen de buik knalt. Ik vermoed dat ik die 2 kilometer verder kan gaan ophalen nadat ik dan van de grond ben opgekropen.