Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gentille schreef:waarom mag je het dekje niet in de kamer trekken? doe ik altijd wel namelijk
neverstop schreef:idd bij een goed passend zadel hoef eigenlijk geen sjbrak eronder..
een sjabrak heeft d8 ik eigenlijk beetje meer het nut om idd het zadel beetje van het zweet te beschermen, en dat het 't zweet van het paard goed kan opnemen..
Citaat:ik heb juist laatst op bokt gelezen dat het de bedoeling is een shabrak in de kamer (en rest van zadel) te trekken, zodat het niet op de ruggengraad drukt. daarvoor deed ik het nooit, maar nu (op advies van bokt dus) wel
Mistie schreef:Hm, ik ben op zoek naar een wat dunner dekje met zo'n voorgevormd schoft gevalletje![]()
Iemand tips? stuur maar berichtje!
mariska32 schreef:de dekjes van kiefer zijn ideaal voor paarden met een hoge schoft,ze zijn alleen niet goedkoop...
Rianneke schreef:Mistie schreef:Hm, ik ben op zoek naar een wat dunner dekje met zo'n voorgevormd schoft gevalletje![]()
Iemand tips? stuur maar berichtje!
die zoek ik dus ook!!! ga vanmiddag weer op jacht
mariska32 schreef:de dekjes van kiefer zijn ideaal voor paarden met een hoge schoft,ze zijn alleen niet goedkoop...
toevallig een foto of plaatje?
mariska32 schreef:@rianneke
hier foto,heb je daar wat aan?
gentille schreef:Gebruikt ze ze zelf wel eigenlijkjammer, want het zijn leuke dekjes, die van anky, waarom ze dan niet iets aan de pasvorm doen...