switchx schreef:Bij leren peesbeschermers is toch ook gewoon de binnenkant van neopreem? Of ois dat dan ook echt leer?
ze bedoelt de peesbeschermers van veradus...deze zijn aan de binnenkant met
leer gevoerd, erg fijne peesbeschermers...
deze:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
switchx schreef:Bij leren peesbeschermers is toch ook gewoon de binnenkant van neopreem? Of ois dat dan ook echt leer?
switchx schreef:dat ziet er wel erg stevig uit, vast ook een leuk prijsje
BrittKitt schreef:Zweet dat niet ontzettend?
Waratje schreef:Allerbeste bescherming voor paardenbenen is een verstandige en kundige ruiter.......
ineke_ schreef:Waratje schreef:Allerbeste bescherming voor paardenbenen is een verstandige en kundige ruiter.......
waarom doen die topruiters dan bescherming om de benen ?
lijkt me toch dat ie kundig en verstandig zijn
Waratje schreef:Allerbeste bescherming voor paardenbenen is een verstandige en kundige ruiter.......
Miss_Petit schreef:Waratje schreef:Allerbeste bescherming voor paardenbenen is een verstandige en kundige ruiter.......
En als je dat nog niet bent? En het gewoon je hobby is?
Andere hobby zoeken?
#Ymke# schreef:Waratje schreef:Allerbeste bescherming voor paardenbenen is een verstandige en kundige ruiter.......
![]()
Is het opeens een nieuwe rage, dat álles aan de ruiter ligt?
Waratje schreef:Waarom zou je je niet gewoon ontwikkelen naar gewenst niveau? Ook als het je hobby is, hoef je niet een klungel te zijn..... En zoals ik in mijn andere post ook zeg, je kunt soms kiezen voor dingen om de pootjes, omdat je eigen rijden niet goed genoeg is.