Deze is daarvoor beter geschikt:
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dinopino schreef:....Ik vind het een echte dooddoener om wanneer een zadel schuift gelijk maar naar de disbalans van de ruiter te wijzen. Ik nodig een ieder graag uit om op een zadel te gaan zitten wat schuift op mijn paard. Dit was ook wat de zadelverkoper zei. Wanneer je zadel je steeds uit disbalans brengt dan is het zadel niet geschikt voor ruiter en paard.
Dinopino schreef:......In die tussentijd is het wel zo fijn wanneer het zadel niet schuift helpt wat makkelijker je balans weer terug te vinden. Dus vind ik dat punt van disbalans niet iets waar ze rekening mee moet houden alszijnde te kunnen veranderen.
westernappie schreef:duidelijk en goed verhaal,sablou.tis alleen jammer dat sommige mensen horende doof zijn.en ziende blind..mijn advies richting topicstarter:lees alles,denk goed na,laat het tot je doordringen wat eenieder bedoelt,en gebruik datgene wat je gebruiken kan voor jouw specifieke situatie.succes!!
Dinopino schreef:.... maar dat het zadel na een tijdje naar voren schuift....
Ben heel benieuwd hoe het met the breastdinges gaat en hoop van een verslag zodat ik het misschien zelf ook kan toepassen.
Dinopino schreef:eh ik bedoel zo'n borstdinges weet niet precies hoe het heet, die doe je gewoon op de rug van het paard en daar zitten dan geloof ik 2 beugels aan zodat je zadel niet naar voren kan schuiven. Ben al de hele tijd op zoek naar de juiste naam