Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Strepsel schreef:StalHaast schreef:ik maak mijn bitten elke keer na het rijden helemaal goed schoon, ze zijn nog steeds zo goed als nieuw hoor !
TJa, dat is ook het allerbeste
Zelf doe ik dat ook het liefst,
maar soms heb je toch dat na een aantal jaren er gras enz. op plekken gaat zitten waar je het er haast niet meer afkrijgt en bitten worden gewoon ook wat minder door gebruik.
Mara als het koken werkt : prima oplossing toch?!!!
kammie schreef:_Nicky schreef:Apart, dat met dat suiker zou ik binnenkort weleens willen proberen. Zelf gooi ik m'n bit in de afwasmachine, dan komt ie er ook weer schoon uit.
is dat niet schadelijk voor de afwasmachine?
tinkersjakie schreef:Strepsel schreef:
TJa, dat is ook het allerbeste
Zelf doe ik dat ook het liefst,
maar soms heb je toch dat na een aantal jaren er gras enz. op plekken gaat zitten waar je het er haast niet meer afkrijgt en bitten worden gewoon ook wat minder door gebruik.
Mara als het koken werkt : prima oplossing toch?!!!
heb ik ook last van de laatste beetjes in de hoekjes waar je het niet wegkrijgt, nu heb ik laatst mijn bit in gloeiend heet water gelegt met wat schoonmaakazijn.....en geloof me naar een paar uur was ie helemaal schoon!!!
_Nicky schreef:Apart, dat met dat suiker zou ik binnenkort weleens willen proberen. Zelf gooi ik m'n bit in de afwasmachine, dan komt ie er ook weer schoon uit.
_SteR_ schreef:Ik ga vanavond even experimenteren met kokend water en (bastard) suiker. We zullen zien
ladylay schreef:super !!!
maar met ranja ?
zal ik ook eens proberen, voor de wisselende smaak
whitje schreef:whaha ik ook niet tot de dag dat ik hem kocht, maare ik heb hem schoongemaakt met dat poets spul van sprenger maar ik krijg de 'gaatjes' niet schoon.
RUBYWHITE schreef:Wat ik me dan toch afvraag met dit soort topicsMaken jullie nooit na het werken gelijk alle bitten schoon? Ik spoel het bit altijd goed af, droog het na en hang het weg. Heb in al die jaren nog nooit een bit uitgekookt.
whitje schreef:een cyprium bit