Bedankt voor de reacties weer!
Ik heb deze week een boomloos zadel geprobeerd, hij loopt er goed mee maar ik twijfel toch. Met opzadelen is hij ernstig vervelend (dit was hij nooit), maar ik weet niet of het komt omdat het andere zadel verkeerd lag. Tijdens het rijden zie je aan de zijkant wel dat er vanaf de zijkant vetrollen (ja, hij is veel te dik geworden van al dat stilstaan) tegen het zadel aankomen, dus weet ook niet in hoeverre dit pijn kan doen?
@ sronnie: Er is nog geen zadelmaker bijgeweest
@ Gipsyboy: Ik stuiter niet, maar een westernzadel kan ik geen dressuurwedstrijden meer mee rijden en dat wil ik toch nog wel graag.
@ Sonjim : Dat was vlak na zijn peesblessure en toen zou de zadelmaker snel komen kijken, maar doordat hij toen een ontsteking kreeg en weer niet mocht rijden is deze afgezegd.
@ Ladymagic : De doeleinden zijn gewoon af en toe buitenritjes en wat in de bak oefenen en misschien binnenkort gaan starten met wedstrijden. Verder rij ik een uur in de bak en met buitenritjes vaak 2 uur.
Verder komt er zaterdag 24 maart een Startrek op proef, dus even kijken hoe hij daarop reageert...