Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wereldhummel schreef:Oke dat kan, maar vind je jongens/mannen met roze ook meisjesachtig?
_Cassandra_ schreef:arans schreef:Ik vind dat er geen Hengsten/merrie kleuren zijn
precies dat vind ik nou ook
Snap ook niet waar de meeste zo moeilijk over doen om een hengst geen roze te laten dragen. Maar een merrie met een blauw sjabrak wordt niet over nagedacht, terwijl blauw toch meer voor de jongens is dan
shula schreef:arans schreef:Ik vind dat er geen Hengsten/merrie kleuren zijn
precies dat vind ik nou ook
Snap ook niet waar de meeste zo moeilijk over doen om een hengst geen roze te laten dragen. Maar een merrie met een blauw sjabrak wordt niet over nagedacht, terwijl blauw toch meer voor de jongens is dan
Suzeltje schreef:ik vind dat veel kleuren gewoon bij merries, ruinen en hengsten passen (maar dan inderdaad geen roze bij hengsten)
en ik vind lichtgroen ook bij alles passen, dat ligt dan meer aan de kleur van het paard... (bijvoorbeeld bij schimmels wel en bij bruine paarden niet)
Lowara schreef:ik heb hier gelukkig alleen dames rondlopen,maar heb weleens een keer de ruin van mijn leerling in het paars en knalroze gehad. hehe was het gelijk een ultiem homo paard toen
Jodievanmij schreef:Lowara schreef:ik heb hier gelukkig alleen dames rondlopen,maar heb weleens een keer de ruin van mijn leerling in het paars en knalroze gehad. hehe was het gelijk een ultiem homo paard toen
Dus eingelijk vind jij roze een homo kleurtje