Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odie schreef:Ik heb een hekel aan bontjes! Mijn zadel past perfect op al mn paarden en als ik er een bontje onder leg niet meer. Dan voelt het alsof ik heel hoog boven mijn paard zit en daar hou ik echt niet van.
Je maakt een zadel niet beter passend door er een bontje onder te proppen. Dat is een misopvatting.
Paraat schreef:Ik vraag me altijd af wat mensen bedoelen als ze zeggen "mijn paard heeft een gevoelige rug".
MyWishMax schreef:Paraat schreef:Ik vraag me altijd af wat mensen bedoelen als ze zeggen "mijn paard heeft een gevoelige rug".
Die van mij duikt al weg als je gewoon erover poetst op sommige momenten. En dan doe ik echt niet hard.. Loop ook bij de fysio met hem, maar hij reageert overal gewoon heel extreem op. Maar we weten niet of het nou tussen zijn oren zit of dat het écht pijn doet. We kunnen namelijk niet heel veel vinden
MyWishMax schreef:Paraat schreef:Ik vraag me altijd af wat mensen bedoelen als ze zeggen "mijn paard heeft een gevoelige rug".
Die van mij duikt al weg als je gewoon erover poetst op sommige momenten. En dan doe ik echt niet hard.. Loop ook bij de fysio met hem, maar hij reageert overal gewoon heel extreem op. Maar we weten niet of het nou tussen zijn oren zit of dat het écht pijn doet. We kunnen namelijk niet heel veel vinden
DKTJA schreef:ik ben het ook eens met de stelling!
zelf rijd ik wel met bontje omdat het zadel naar voren schuift en met bontje niet