Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linky schreef:Onze Wintec 2000 veelz. ZONDER Cair voldoet super, deze kussens kunnen wel net als ieder ander zadel bijgevuld worden. Wij gaan altijd naar Aat van Triest in Meppel.
Heerlijke zadels!![]()
![]()
Aanrader! Licht, betaalbaar, zo schoon...............
xDaayx schreef:Heb ook vaker op een wintec gereden (model weet ik niet), maar ik vind het ook geen succes. Zit ook niet lekker.
Nog een nadeel: bij regen is hij nog een aantal dagen zeiknat. Wil je de volgende dag gaan rijden is je zadel nooit droog en heb je een natte kont..
DaanxBien schreef:wat zijn eigenlijk de gemiddelde prijzen voor zulke zadels? want ik zoek ook een nieuw zadel.
cissy schreef:ik heb sinds kort ook een wintec pro dressuur maar wel met leren singelstoten en leren beugelriemen, die beugelriemen van wintec zelf vind ik ondingen.
Zadel zit prima en paard vind het ook prima, wat ik alleen wat minder vind is die extra riem aan je zweetbladen die je nog eens moet vastmaken om je zweetbladen strak te leggen, onding! Lastig met zadel opruimen, dat ding bengelt altijd in mn voerton
Roelke_ schreef:Marijuhhhhh schreef:Wat verstaan jullie onder 'sneller slijten'? Hoelang denken jullie dat een Winteczadel mee gaat?
Wat mij heel vreemd lijkt is dat je elk zadel op maat kunt maken. Is het dan niet nodig dat je dit zadel laat passen of zijn er toch nog wel verschillende maten?
Sneller slijten bedoel ik mee dat je sneller ziet dat het kunststof 'gebruikt' is. Het gaat niet stuk ofzo, maar je ziet wel sneller gebruikssporen wat je bij een zadel van leer soms weer weg kan poetsen met wat vet bijvoorbeeld.