zachtste halster

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyke

Re: zachtste halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:12

Ik heb een halster van Bucas. Ben er supertevreden mee! Heel zacht, gaat lang mee en ze hebben ze in allemaal mooie kleurtjes!! Party!! (zie mijn avatar)
Laatst bijgewerkt door Mandyke op 25-02-07 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:13

24/7 op wei? waarom uberhaut een halster Haha! gewoon lekker halsterloos op de wei zetten tot die ook op stal gaat snachts Ja

En bont zou ik niet doen, nadelen:

-gaat alleen maar erger schuren als het vies word
-gaan beestjes in huizen als die dag en nacht op de wei staat
-andere paarden op de wei willen er nog al eens aan gaan trekken

ik zou voor het bucas halster gaan

Touwhalster ook niet doen, die dunne touwen zijn van bergklim touw. Gaat ook schuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:24

simodi schreef:
Shanna schreef:
ik volg dit topic even mee, een halster met bont is bij mij niet praktisch i.v.m schuw paard die het halster 24/7 omheeft... en er dus ook mee rolt Knipoog

Mijn rolt er ook mee in de natte paddock. Als het bont weer droog is borstel je het vuil er zo af, tenminste bij het HH halster dat echt bont heeft. Met nepbont weet ik dat niet ...

Mijn merrie moest ook even wennen aan het bont (wat gaat daar langs mijn hoofd omhoog ... Knipoog ) maar dat was na een paar dagen over. No problems anymore!

tja maar het probleem bij die van mij is dus dat ik er amper een halster omheen krijg, dus die blijft zo lang mogelijk zitten, steeds andere hoogte wel maar toch..

Mare

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:26

sjorsie schreef:
Een halster van Eskadron met bont onderlegd onder het kopstuk en de neusriem zit heerlijk zacht en is ook niet zo duur als de Lamicell bonthalsters
in de wei zou ik trouwens gewoon niets omdoen, is echt niet nodig

Die lamicell halsters zijn met fleece onderlegd zoals je op de foto zie, geen bont Clown
En die zijn dus ook goedkoper dan de eskadron bont halsters..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:03

Die Lamicell heb ik ook, heel fijn halster! En ik geloof er niks van dat die duurder was dan Eskadron, Eskadron is een vrij duur merk en dit Lamicell halster kostte eigenlijk ook geen drol.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:06

Urielle schreef:
Die Lamicell heb ik ook, heel fijn halster! En ik geloof er niks van dat die duurder was dan Eskadron, Eskadron is een vrij duur merk en dit Lamicell halster kostte eigenlijk ook geen drol.

Ik had het over de Lamicel bont halsters, de halsters van de foto ken ik niet.