Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JessicaChico schreef:Zit er eigenlijk verschil in een vliegenoornetje of een oornetje wat je echt tegen geluid wilt gebruiken?
En wie heeft er een website waar je (zwarte) oornetjes kan kopen?
Sterre schreef:Ehh.. zo´n mutsje als op Silence d´r foto, krijgen die van mij in de zomer altijd op als we een buitenrit gaan maken, tegen de vliegen. Is toch niks byzonders dacht ik?!
Als ik mijn paarden er geen een op doe, lopen ze onderweg voortdurend met hun hoofd te schudden om die lastige vliegjes te verjagen. Heeft toch niks met "niet rijden" te maken lijkt me zo.
*JessicaChico: die mutsjes kan je in iedere ruitersportzaak krijgen, zijn ook niet duur (paar euries).
JessicaChico schreef:Zal eens hier in de ruitersportwinkel kijken, zie ze bijna nergens op internet.
Mexx2 schreef:JessicaChico schreef:Zal eens hier in de ruitersportwinkel kijken, zie ze bijna nergens op internet.
zie onderschrift
Niek123 schreef:Mijn zusje rijd er sinds kort ook mee, haar pony raakt helemaal opgefokt zodra ze de bel hoort (springwedstrijden). Er gaat dan echt een knop om bij haar pony, om zo sneeeelllll mogelijk alle hindernissen afteleggen. Waardoor mijn zusje haar pony niet meer kan houden.
Nu met een oornetje en watten is het stukken verbetert ze is nog wel snel, maar raak niet meer opgefokt van de bel.
MArl0esJuh schreef:Ik rij ook met een springnetje, voornamelijk omdat ik het mooi vind. Ik heb een zwarte met goudrandje van Eskadron.