Ik googel even ivm Polypads

Edit:Gegoogelt; Die hebben vrijwel het zelfde formaat als Anky's toch?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stalleke schreef:Waarom zou ik je trouwens ook overtuigen! iemand die al zo negatief erover is krijg je niet overtuigd.. en ik ben er 100% tevreden over en dat is het belangrijkst!
Soet schreef:@Jeskoo; bij de laatste zin heb je helemaal gelijkMaar mijn bedoeling is niet om hier een 'zinloze discussie' van te maken. Maar eerder om dingen aan te tonen,te vergelijken, en te besluiten.
De anky's zijn nu zo in, dat ik denk dat de meeste mensen het puur voor het naamkaarte doen. Zo zie ik mensen met een anky op een shet rijden..Maar goed.
Djulitaa schreef:anky pads vind ik ook heel fijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar de PK pads.
misschien wat minder kwaliteit maar ik heb het geld er niet voor om ankypads te kopen, en de kleuren van de PK vind ik geweldig!( ik ben een grote fan van felle kleuren )
zweetopname van PK ook heel fijn, bij de Anky wel beter maar dat zie je ook aan de prijs.
kortom, anky heel fijn en mooi, maar te duur voor mij
creool schreef:Waarom zou iemand jou moeten overtuigen? Elk product kent voor- en nadelen en elk mens heeft een eigen mening.
Persoonlijk ga ik voor de nep-Ankypads. Waarom? omdat ik pads ideaal vind:
- je legt ze zo op je paard zonder je zadel vervolgens overal aan vast te moeten knopen.
- Ik heb geen Ankypad omdat ze net te kort zijn (komen niet onder mijn zweetblad uit) en omdat ik ze te duur vind.
Soet schreef:Charos schreef:Verder vind ik de prijs ook erg belachelijkMaar dat komt misschien door mij?