Overtuig mij; Anky pads.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ogrop

Re: Overtuig mij; Anky pads.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 23:29

@stalleke: Nou, kijk ik vraag mensen om mij te overtuigen. En ik verdedig mijn keuze. Niets mis mee toch; je moet je echt niet aangevallen voelen hoor. Dat was trouwens ook helemaal niet mijn bedoeling. Zolang jij tevreden bent met je Anky's;Prima hoor!

Ik googel even ivm Polypads *LOL*
Edit:Gegoogelt; Die hebben vrijwel het zelfde formaat als Anky's toch?
Laatst bijgewerkt door Ogrop op 21-02-07 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:30

stalleke schreef:
Waarom zou ik je trouwens ook overtuigen! iemand die al zo negatief erover is krijg je niet overtuigd.. en ik ben er 100% tevreden over en dat is het belangrijkst!

Ik denk inderdaad dat je daar gelijk in hebt, beetje zinloze discussie gaat dit denk ik worden. De een vindt ze geweldig en de ander niet. Dat het zadel bij verschuivingen niet goed zou liggen ben ik het in mijn geval niet mee eens, ik denk dat het bij mij aan de rondere vormen van mijn paard ligt. Dat werkt niet in combinatie met die pads. Ik vind de pads wel erg mooi om te zien, maar ze hebben voor mij geen functie. Voor jou wel en dat is geweldig, zou saaie boel als iedereen met dezelfde dekjes zou gaan rijden toch? Belangrijkste is inderdaad dat je zelf 100% tevreden bent met je spullen Cool

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 23:33

@Jeskoo; bij de laatste zin heb je helemaal gelijk Knipoog Maar mijn bedoeling is niet om hier een 'zinloze discussie' van te maken. Maar eerder om dingen aan te tonen,te vergelijken, en te besluiten.

De anky's zijn nu zo in, dat ik denk dat de meeste mensen het puur voor het naamkaarte doen. Zo zie ik mensen met een anky op een shet rijden.. Nagelbijten / Gniffelen Maar goed.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:34

Ik heb 2 Anky dekjes die schuiven sinds ik mijn pony geschoren heb, maar de rest blijft netjes liggen. Vind ze erg makkelijk, heb zelf namelijk een hekel aan riempjes enzo Knipoog

Vind daarbij ook kleuren erg mooi.

Maar ik heb ook andere dekjes en maakt mij niet uit welke, alleen de kleuren vind ik echt heel gaaf Knipoog En dit zijn een van de weinige dekjes die goed onder mijn dressuurzadel passen, heb verlengde zweetbladen en nogal snel last van te korte dekjes..

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:41

Soet schreef:
@Jeskoo; bij de laatste zin heb je helemaal gelijk Knipoog Maar mijn bedoeling is niet om hier een 'zinloze discussie' van te maken. Maar eerder om dingen aan te tonen,te vergelijken, en te besluiten.

De anky's zijn nu zo in, dat ik denk dat de meeste mensen het puur voor het naamkaarte doen. Zo zie ik mensen met een anky op een shet rijden.. Nagelbijten / Gniffelen Maar goed.

You're right Haha! Maarre waar kan ik die Polypads krijgen? Ben aan het zoeken maar de eerste heeft ze niet op de site staan dus nog even verder zoeken Pling

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:44

Ik heb alleen maar ankys en voor mij niks anders meer. Schuift geen milimeter. Daarbij koop ik ze niet om de naam en omdat ze ´´in`` zijn want je mag gerust weten dat ik ANTI anky ben en dat mens gewoon niet mag Clown Maar die pads liggen zo super, nemen zo goed vocht op, makkelijk de haren vanaf te krijgen-is mijn moeder met wasmachine zooooo blij mee zij wil ook niet meer anders Haha!, verkleuren niet, blijven gewoon er super uitzien wasbeurt na wasbeurt.

Waarom geen PKpads of look a likes zijn toch goedkoper? Heb ze gehad maar liggen gewoon veel minder mooi!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 23:46

MyWishMax: Die anky's zijn inderdaad meestal wel wat langer/breder Lachen

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:40

Je moet de anky`s gewoon ervaren, als dat niet overtuigend genoeg is moet je gewoon opzoek gaan naar iets wat wel bij je past Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:03

Hier komt mijn Ankypad-reclamepraatje Clown

Mijn voorkeur gaat boven alles uit naar Ankypads omdat...
* Ik de lusjes aan andere sjabrakken toch niet gebruik, en zelfs eraf torn als ik weer eens moeite doe om niet met van die flapperende dingen aan mijn zadel te zitten.
* Ankypads de enige pads zijn die je meerdere dagen na elkaar kunt gebruiken. Gewone sjabrakken en andere pads zijn na een training compleet doorweekt en drogen hard op.
* Ankypads gewoon stil blijven liggen op je paard itt de goedkopere varianten die op allerlei rare manieren trekken
* Ankypads na het wassen snel droog zijn en ik dus niet met een hele kamer vol opdrogende sjabrakken zit te wachten tot er een keer een de goedheid heeft om droog te worden.
* Ankypads mooi zijn en kwaliteit uitstralen
* Het voor mij geen probleem is dat ze er maar in 1 maat zijn want ik rij alleen paarden tussen de pakweg 1.60 en 1.75 dus die maat Full hoort daar ook op.

Maar... degenen die niet graag ermee rijden, toch ook prima? Dan koop je iets anders, er is genoeg op de markt.
Ik heb ook kasten vol ander spul waar ik ook mee rijd, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Anky.

diide_chanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:17

Hallo, Tong uitsteken Vingers aflikken
Gewone dekjes kunnen net zo goed schuren licht eraan hoe het licht hoor Pling . Anky pads zijn wel heel fijn bij onze manege hebben ze bij alle eigenpaarden bij de pension alleen maar peds Go jij! Go jij!
Groetjes ... Clown

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:18

Overtuig mij ook maar Lachen

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:21

Bij mij liggen ze goed, schuren niet, zakken niet naar achteren!
En het neemt goed zweet op Haha!.
En ze zijn gewoon mooi!

creool

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:22

Waarom zou iemand jou moeten overtuigen? Elk product kent voor- en nadelen en elk mens heeft een eigen mening.

Persoonlijk ga ik voor de nep-Ankypads. Waarom? omdat ik pads ideaal vind:
- je legt ze zo op je paard zonder je zadel vervolgens overal aan vast te moeten knopen.
- Ik heb geen Ankypad omdat ze net te kort zijn (komen niet onder mijn zweetblad uit) en omdat ik ze te duur vind.

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:32

anky pads vind ik ook heel fijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar de PK pads.
misschien wat minder kwaliteit maar ik heb het geld er niet voor om ankypads te kopen, en de kleuren van de PK vind ik geweldig!( ik ben een grote fan van felle kleuren )
zweetopname van PK ook heel fijn, bij de Anky wel beter maar dat zie je ook aan de prijs.

kortom, anky heel fijn en mooi, maar te duur voor mij Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:55

Ik zou ze zelf ook niet zomaar kopen.

Het is dat ik er eentje geruild heb tegen een bontje.
Heb hem meer voor de gein; zo lijkt het alsof ik tenminste nog een beetje goed kan rijden Cool
Nee, wij drijven altijd een beetje de spot met de Ankydekjes.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:05

Sinds ik mijn eerste PK pad heb aangeschaft koop ik eigenlijk geen Anky pads meer. Alle voordelen die een Anky biedt t.o.v. een normaal dekje/pad biedt PK ook en daarnaast zijn ze ook nog eens goedkoper! De PK dekjes hebben daarnaast ook een betere pasvorm als de Anky's. Sorry, ik kan je dus niet overtuigen wat de anky's betreft, misschien wel voor de PK's Haha!

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:05

Ik vind ze ook niks..
Ik heb dekjes van HH, BR, Eskadron, Eurostar en PK, allemaal perfect, alle lusjes afgesloopt (ik heb een closecontact monoblad dressuurzadel dus een enkel zweetblad, kan de lusjes dus nergens aan vast maken Clown ) maar het enige dekje wat schuurt, straktrekt en na 1,5 uur rijden half verdwenen is onder mijn compleet op maat gemaakte zadels is het Ankydekje..
Belabberde pasvorm (maar ja, kost meer materiaal om een verhoging te maken bij de schoft dus dat doen ze maar niet..)en de kwaliteit vind ik ook maar zo zo...

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:07

Zal je even helpen te overtuigen: neem ze niet. Ik heb er 1 en hij schuurt over de achterkant van de rug (kale plek) en ze zijn hartstikke duur.

De enige reden dat ik er af en toe eens mee rijd, is omdat hij wel heel erg mooi is. (en omdat ik hem toch heb, en geen zin heb om te verkopen).

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:08

Djulitaa schreef:
anky pads vind ik ook heel fijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar de PK pads.
misschien wat minder kwaliteit maar ik heb het geld er niet voor om ankypads te kopen, en de kleuren van de PK vind ik geweldig!( ik ben een grote fan van felle kleuren )
zweetopname van PK ook heel fijn, bij de Anky wel beter maar dat zie je ook aan de prijs.

kortom, anky heel fijn en mooi, maar te duur voor mij Haha!

Ben het met je eens.. heb nu ook wer een PK pad gekocht (zoon roze Tong uitsteken) en die licht super alleen 1 nadeel vind ik ook wel dat ze niet bij alle zadels passen wa lengte zweetbladen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:13

creool schreef:
Waarom zou iemand jou moeten overtuigen? Elk product kent voor- en nadelen en elk mens heeft een eigen mening.

Persoonlijk ga ik voor de nep-Ankypads. Waarom? omdat ik pads ideaal vind:
- je legt ze zo op je paard zonder je zadel vervolgens overal aan vast te moeten knopen.
- Ik heb geen Ankypad omdat ze net te kort zijn (komen niet onder mijn zweetblad uit) en omdat ik ze te duur vind.

Ik heb ook verlengde zweetbladen (neem aan dat je dit hebt) en bij mij komen ze er wel onder uit? Terwijl elk ander dekje te kort is en ik heb er veel geprobeerd

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:14

Soet schreef:
Charos schreef:
Verder vind ik de prijs ook erg belachelijk Nagelbijten / Gniffelen Maar dat komt misschien door mij?

Denk niet dat het door jou komt. Verder betaal je toch wel aardig wat om met een merk rond te kunenn open Koe Die look a likes zijn trouwens wel gaaf en portomonee vriendelijk

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:15

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:16

Ik heb thuis anky, alleen maar anky.. Bloos
Ik vind het ongelofelijk fijne pads, en verschuiven doen ze bij ons helemaal niet, bij niemand..Ja je moet optijd aansingelen maar dat moet je bij elk dekje Clown
De dekjes gaan bij ons zowat elke dag de was in en zien er echt nog top uit OK dan! Ik vind de kleuren wel mooi Ja Al zijn er natuurlijk mindere maar dat vind ik bij alles..En die maten, wij hebben ze op een C pony gehad, waar het goed op paste! OK dan! Op een D, E en een paard van 1.72 liggen ze nu en dat past ook super!!! OK dan! Raar maar waar! Haha!
Nee, voor mij anky! En overtuigen doe ik niet, iedereen heeft zijn eigen mening en iedereen vind iets anders fijn en mooi etc..
Overgens zijn de euro stars duurder dan de anky's en nog lelijk ook! Veel dekjes zijn duurder hoor..

Maar ik zweer bij anky! Ja

Edit: Wij krijgen géén schuurplekken En geen lussen vind ik super fijn! Gebruikte bij andere dekjes de lussen ook nooit, vind ik echt lelijk Bloos
Laatst bijgewerkt door milou123 op 22-02-07 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:16

voordeel: Ze hebben ontzettend leuke kleurtjes

Nadeel: Bij mijn vorige paard en bij mijn huidige paard (beide types, weinig schoft, veel rib/front/kont) glijden en schuren ze. Als ik een week met een pad rijd veranderd m'n paard in een appaloosa of een bonte, z'n hele vacht schuurt gewoon kaal op de plek van de pad. Soms zelfs tot bulten en irritatie aan toe.
Laatst bijgewerkt door #Ymke# op 22-02-07 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:17

Ik vind ze geweldig omdat:
-Ze geen lussen hebben (krijg ik niet vast onder m'n nieuwe zadel door het vele wrong dat erop zit)
-Ze neutrale kleuren hebben waar je niet snel op uitgekeken raakt zoals sommige felle knal kleuren van PK
-Als je de pad hoog de kamer intrekt, heb je weinig last dat het op de schoft drukt
-Ze verschuiven niet; mits je goed aansingelt
-Er is maar 1 maat; je kan ze op Shetten tot groot paard leggen
-Ze blijven veel mooier dan die goedkope HH dekjes bij mij, en ze blijven lang mooi en gaan jaren mee!

Nee, voor mij geen andere pads of dekjes Haha!