Maaar.. Die Kieffer Katharina is ook helemaal super!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Florentine_ schreef:Ik zou geen Pagony nemen
? germie schreef:Voor 60 euro mag je heel wat verwachten vind ik. Ik denk dus dat de saumur een behoorlijk goed hoofdstel is. Niet stug, rvs gespen, enz. Het verschil tussen de Anky en de Saumur zou in mijn ogen klein moeten zijn, je zou grotendeels het prijsverschil hebben. En dus zou de keuze makkelijk zijn: gaan voor de prima pagony. Bij Anky betaal je vaak voor het merk vind ik. De rijbroeken net zo. Er is een model dat 180 euro kost en de witte versie hiervan schijnt notabene door. Dus die broek is geen 180 euro waard.

Een goede neusriem alleen al kost 3 keer zoveel!
Waarom zouden ze ze dan los verkopen, dan zou toch geen kat nog een losse kopen? En voel je niet zo op je tenen getrapt,ik heb het toch nooit 'troep' genoemd? Verder ken ik IR (ik veronderstel Imperial Riding?) niet, enkel van naam, ik heb het bij ons nog nooit in de winkels gezien dus over de kwaliteit kan ik niets zeggen.
Maar onderkant invetten is het belangrijkste. Net zoals met het zadel is de ruwe kant invetten het belangrijkste omdat daar het meeste olie word opgenomen.