de oude veelzijdigheidzadels zijn allemaal geneigt naar springen, vanwege de naar voren gebouwde kniewrongen.
op een haflinger zaql het zadel niet passen, zo te zien heeft het een vrij smalle boom. zowiezo hebben de oudere zadels een moeilijkere pasvorm. vooral omdat die kniewrongen zo naar voren gebouwt zijn. de hedendaagse zadels zijn meer aangepast aan de rug van het paard.
Tja, nu bij de tweede foto is het inderdaad overduidelijk een veelzijdigheidszadel. Maar dat was uit de eerste foto's dus echt niet zo goed op te maken.
mm het zal weinig opleveren ik zou de singel apart verkopen, die is in prima staat, en volgensmij ook van duurdere kwaliteit als het zadel
ik denk dat je maximaal 100 ervoor kunt vragen, of je het daarvoor verkoopt is de vraag. tegen woordig willen meeste mensen toch wel een modern zadel wellicht wil iemand hem voor dekoratie, of idd voor de manege, dan wordt het al gauw een euro of 50 ...
Ik denk zelfs dat je er geen eens 100 euro voor kan vragen, realistisch gezien. Ik kan mijn vzh ook te koop zetten, die is zowieso al aantrekkelijk om te kopen dan deze kleur alleen al. Nee, hier zal je niet dik aan verdienen.