ik heb dit borsttuig ook gehad, is wel veel goedkoper geworden ík had een pony-maat en die viel groot. ik moest voor mij D's er zelfs gaten bij in maken... dus ik zou zeker geen full nemen, daar zwemt ie in
merel_gomez
Geplaatst: 17-02-07 19:08
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 28-02-24 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb een Nrps van 1.56 hoog, en hij is nogal rank gebouwd. Toevallig heb ik hetzelfde borsttuig :
Maat Full, en past eigelijk wel goed. Hij zit wel op het laatste gaatje (zodat het borsttuig het kleinste is) En dan past hij het best. Zou ik hem op het grootste formaat doen, is hij gegarandeerd te groot .
Hier hetzelfde borsttuig maar dan in het blauw; Ook maat Full en past gewoon goed
Alhoewel ik hem wel liever in maat Cob had gehad Die kan ik net iets strakker doen. Maar Full past net zo goed op de kleinste maat. Dus ik denk dat Full voor jouw KWPN-er het beste zal zijn.
Ohw !! Bij [Paard] ( E-pony van 1.56 én rank gebouwd) Past de Full op de kleinste maat hardstikke goed. Maar zoals ik hierboven al had gezegd, ik zou liever de Cob hebben gehad
merel_gomez
Geplaatst: 18-02-07 09:58
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 28-02-24 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt