Citaat:ik heb deze van schumacher koste 280,-
ik heb er wel nog een extra frontriem bij die is van dobert omdat we die waren vergeten te bestellen bij schumacher.
sorry hij koste 319,-
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:ik heb deze van schumacher koste 280,-
ik heb er wel nog een extra frontriem bij die is van dobert omdat we die waren vergeten te bestellen bij schumacher.
Remember schreef:Nou, ik zat me te bedenken hoe ik de originele frontriem eraf krijg zonder 'm te mollen, aangezien die frontriemlusjes in 2-en gedeeld zijn en dus erg smal, kan me niet voorstellen daar een sluiting doorheen te kunnen wurmen eerlijk gezegd
Kyralovertje schreef:Canadakim schreef:ik heb zelf ook het blauwe hoofdstel,ik vind het een heel goed hoofdstel,
zeker de moeite waard,en hij is ook zo mooi;)
heb hem ook bij mijn topics staan van amor heeft een nieuw hoofdstel ,daar kan je zien hoe die er een beetje uit ziet op mijn paardje;)
ook de neusriem is echt goed
Aan de foto's te zien heb jij een ander (merk) hoofdstel.
De prijs die ik voor het hoofdstel zal moeten neerleggen is overens gelukkig een wat vriendelijker prijsje (wel nog steeds een hoop geld hoor, daar niet van). Deze winkel heeft hem in de aanbieding.
![]()
Maar omdat ik nog nooit iemand met dit merk gezien heb was ik erg benieuwd naar de kwaliteit.
marloezzke schreef:niet dus, ik werk in een ruitersportzaak waar we schumacher verkopen en ik heb er zelf ook 1 en niet op alle modellen zit een merkje.