Zijn er bij de welkoop in Didam paardenspullen te koop?
Want ik zon krantje stond: 3 paar paardrijsokken voor maar 10 euro!
Ik dacht te zien van Stapp Horse!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liins schreef:Ik heb die paardrijsokken om het zo te noemen, van de zeeman.. Precies hetzelfde ruitjes chabloom alleen dan 1.50 ofzoga er geen 8,- ofzo aan uitgeven voor 1 paar (als je het per paar berekent)
Als je al dat geld opspaart kun je al gauw andere leuke dingen voor je knol kopen
Liins schreef:Ik heb die paardrijsokken om het zo te noemen, van de zeeman.. Precies hetzelfde ruitjes chabloom alleen dan 1.50 ofzoga er geen 8,- ofzo aan uitgeven voor 1 paar (als je het per paar berekent)
Als je al dat geld opspaart kun je al gauw andere leuke dingen voor je knol kopen
mriinaa schreef:Bij ons is het de Boerenbond, maar dat is hetzelfde als Welkoop. Heeft iemand hiervan een hoofdstel gekocht? En is het een goede kwaliteit?
Liins schreef:Qimm; Ga maar naar Horsepower toe in Heino.. 1paar voor 8,- van Stapphorse