Welk zadel? Welke merk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flippertje

Re: Welk zadel? Welke merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:23

Bij ons op stal worden bijna alle jonge paarden ingereden met een veelzeidigheidszadel. Dit omdat je vaak net iets minder snel met je knieen voor het zadel komt dan bij een dressuurzadel, mocht het paard gaan bokken.
@TS, heb je geen goede zadelmaker/passer in de buurt die je kunt bellen om te vragen of hij (tweedehands) mogelijkheden heeft in jouw prijsklasse? Dan heb je namelijk een goed passend zadel en deskundig advies.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:28

JC (jorge canavas) vind ik een heel goed merk kwa prijs/kwaliteit! Een tweedehandsje heb je meestal al voor +/-250€. Jammergenoeg heb ik net mijn jc-pony zadel verkocht. Heerlijk zadeltje was dat

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 19:47

oke bedankt voor jullie adviezen alvast Haha! ja ik weet niet hou niet zo van stof gecombineerd met leer bijv. of gecombineerd met kunstof maar wil wel wat hebben met een verwisselbare boom en 2dehands (maar wel goed staat) niet echt ouder als een jaar

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 15:11

ik heb toevallig vandaag op een wintec zadel gereden het rijd echt super Gaaaap Je kan er echt lekker mee rijden ook lekker doorzitten! ook al vind ik deze zadels echt totaal niet mooi! ze zitten geweldig!

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 16:39

Haha!