Blue steel bitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liess__

Re: Blue steel bitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:45

mmm klinkt wel goed, maar mogen er ook wedstrijden mee gereden worden? (denk het niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:46

waarom niet?
Het is enkel gebroken, over het materiaal staat niets geschreven, of wel?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:50

Woogy schreef:
blue steel is meer een mengeling van soorten staal die een smaaksensatie geven, en op bepaalde delen slechts gaan roesten(dus niet helemaal zoals met de meeste westernbitten)
Ik vind dat m'n paard het makkelijk accepteerd en er goed mee bezig is. Heb hiervoor met een aurigan watertrensje gereden en daar had ze ook steeds kapotte mondhoeken van en dit bit vind ze zelf volgens mij ook prettiger werken.

Kapotte mondhoeken kunnen van elk versleten bit komen! En was het bit niet versleten dan waren de handen die de teugels vasthielden blijkbaar niet vriendelijk!
Elk bit is zo scherp als de handen/klauwtjes/bankschroeven van de ruiter/amazone die er mee rijdt.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 21:34

CharleyT schreef:
Woogy schreef:
blue steel is meer een mengeling van soorten staal die een smaaksensatie geven, en op bepaalde delen slechts gaan roesten(dus niet helemaal zoals met de meeste westernbitten)
Ik vind dat m'n paard het makkelijk accepteerd en er goed mee bezig is. Heb hiervoor met een aurigan watertrensje gereden en daar had ze ook steeds kapotte mondhoeken van en dit bit vind ze zelf volgens mij ook prettiger werken.

Kapotte mondhoeken kunnen van elk versleten bit komen! En was het bit niet versleten dan waren de handen die de teugels vasthielden blijkbaar niet vriendelijk!
Elk bit is zo scherp als de handen/klauwtjes/bankschroeven van de ruiter/amazone die er mee rijdt.

goh bedankt voor het fijne compliment. misschien kreeg mijn paard rauwe mondhoeken van de ruwte van het matteriaal? maar ja he...kortzichtige mensen, blijkbaar bestaan er ook oogkleppen voor mensen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 08:11

CharleyT schreef:
Woogy schreef:

goh wat een originele mededeling..........je weet de situatie niet,dus kan je daar ook niks over zeggen.
misschien reageerde het paard allergisch op het bit?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 08:59

mijn dank is groot snoevie soevie.
duidelijk iemand die de boel niet leest, want als het aan mij zou liggen zou ze met haar nieuwe bitje ook kapotte mondhoekjes moeten hebben...ach ja

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:09

ahum, ik moet een nieuw bit hebben en de prijs is wel erg aantrekkelijk. Ben alleen bang dat de eigenaar me al ziet aankomen met zo'n bit... haha

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:34

Blue steel? Bloos

Blue steel
The pose "Blue Steel" is a distinctive and, among the film's fans, instantly recognizable creation of Ben Stiller. Its defining characteristics are a lead-in that consists of using the neck to whip the head from one side to center and a facial expression that is decidedly feline. The eyebrows are arched in a question like look and the mouth is slightly puckered.
Afbeelding

Bloos Sorry, meligheid

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:41

Whaha, Qimm toch Knipoog Ben benieuwd hoe het bevalt. Ben voor m'n aanstaande shet (klinkt ook leuk..) opzoek naar een bitje, zodat hij kan wennen aan het bit in z'n mond hebben. Niet om te gebruiken, maar het is wel handig als hij het iig gewend is.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 21:08

LOL je hebt gelijk Haha! "we can't wait to see "magnum"" Haha!
maar ik ben er super blij mee, m'n pony gooit normaal d'r bekkie scheef en gaat ze enorm irritant doen op het bit. dat heeft ze tot nu toe nog niet een keer gedaan. dus ik ben enorm tevreden