Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:mijn eerste keuzes zijn prestige en stubben, en misschien ook de euroriding Luxor.
Ik ga zowiezo niet voor een B-merk ik wil gewoon een goed degelijk zadel
Ik wil ook perse een nieuw zadel, kan wel een 2de hands aanschaffen en dat aan laten passen, maar dat vind ik niet relaxed.
Kan straks toch ook het nieuwe zadel weer aan laten passen als het niet meer goed past.
Het zadel waar ik nu mee rijd is al 3 jaar oud, daar rijd ik ook mee op mijn merrie.
henkb schreef:[naam] schreef:mijn eerste keuzes zijn prestige en stubben, en misschien ook de euroriding Luxor.
Ik ga zowiezo niet voor een B-merk ik wil gewoon een goed degelijk zadel
Ik wil ook perse een nieuw zadel, kan wel een 2de hands aanschaffen en dat aan laten passen, maar dat vind ik niet relaxed.
Kan straks toch ook het nieuwe zadel weer aan laten passen als het niet meer goed past.
Het zadel waar ik nu mee rijd is al 3 jaar oud, daar rijd ik ook mee op mijn merrie.
Prestige springzadels zijn heerlijk en een goede keus voor zowel paard als ruiter. Als je pa bereid is om twee keer een nieuw zadel te kopen zou ik ook voor een nieuwe gaan. Wil je toch wat beter omspringen met het geld van je pa koop dan eerst een goede gebruikte die je kunt laten aanpassen en als je paard een jaar of 7 is een leuke maatzadel.
PriscaZ schreef:Ik heb de Prestige golden Star new. Met een verlengd zweetblad, zodat mijn lang benen er ook op passen. (+2 staat er dan op)
Ben er erg tevreden mee. Ligt goed en zit prettig. (op mijn paard dan tenminste)
vonneke schreef:dat idee had ik idd ook, dat het zadel nogal glad is
PriscaZ schreef:Dat gladde schijnt het springen makkelijker te maken. Je kan dan makkelijker meekomen.
Zal eens opzoeken of ik de plaatjes van de golden star en de golden star new naast elkaar kan leggen...
protonja schreef:zelf heb ik lemetex