Mode

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Re: Mode

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:17

Net alsof mensen die setjes kopen niet aan de gezondheid van hun paard denken, beetje verkeerde opmerking. Sparen voor noodgevallen kan ik wel begrijpen overigens, maar dat had Wilawander dan wel anders kunnen formuleren

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:18

Mijn donkere vos rij ik vaak oranje/bruin of bordeau.
De blauwschimmel van mijn zusje wordt vaak > inderdaad < blauw gereden!!

Black_Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:23

schimmels en zwarte paarden zijn wel handig overigens Clown
hoef je je vrijwel nooit druk te maken welke kleur nou heel mooi zou staan Tong uitsteken

Whoepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:31

Ik heb verschillende kleuren voor mijn mannetje
zwart
oranje
babyblauw
zwart met goud en met zijn naam erop
en nog wel een paar kleuren, maar die gebruik ik bijna nooit.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:02

Black_Dahlia schreef:
@:Charos.
denk dat ze bedoeld als er eventueel iets met haar paard is, dat ze dan ook de nodige kosten ervoor kan betalen.
toch?

voor Jetske heb ik er maar 2: een roze met een paars randje, en een sjieke Bordeaux rood met een touwrandje zegmaar in het bordeaux rood en geel\goud.

Precies. Zo bedoelde ik dat. Sommige kopen dure ANKY dekjes en de dierenarts is te duur. Ik kan mij geen dure dekjes en de DA en andere dingen voor de gezondheid voor het paard veroorloven. Heb geen super verdienende baan en vandaar dus mijn reactie. Ben denk ik niet de enige in die situatie Knipoog Ach en mijn paard zal het intresseren of er een ANKY dekje opligt of een dekje van 10,00 euro en een viatminespuit in de wintermaanden.

Black_Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:13

een dekje van 10 euro zou ik zoiezo wel kopen Haha!
is een stuk aantrekkelijkere prijs dan bijv. een Burberry dekje van 45 euro Rolleyes

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:30

Wilawander schreef:
Precies. Zo bedoelde ik dat. Sommige kopen dure ANKY dekjes en de dierenarts is te duur. Ik kan mij geen dure dekjes en de DA en andere dingen voor de gezondheid voor het paard veroorloven. Heb geen super verdienende baan en vandaar dus mijn reactie. Ben denk ik niet de enige in die situatie Knipoog Ach en mijn paard zal het intresseren of er een ANKY dekje opligt of een dekje van 10,00 euro en een viatminespuit in de wintermaanden.

Ik begrijp wat jij bedoelt, maar die mensen met Ankypads laten dat heus niet ten koste gaat van de gezondheid van hun paard Knipoog.

Ik heb zelf Br dekjes op mijn merrie liggen, goede cob/dressuur dekjes zijn helaas moeilijk te vinden. Edit: kleuren die ik nu heb, zijn roze (Oldpink), paars (Blue ribbon), bruin (Slate black) en groen (Jade green).
Laatst bijgewerkt door Twaalf op 17-01-07 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:31

urselin schreef:
Wilawander schreef:

Ik begrijp wat jij bedoelt, maar die mensen met Ankypads laten dat heus niet ten koste gaat van de gezondheid van hun paard Knipoog.

Ik heb zelf Br dekjes op mijn merrie liggen, goede cob/dressuur dekjes zijn helaas moeilijk te vinden.

Ik zie dat het weleens gebeurt maar zeg nergens dat iedereen dat doet.... Haha!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:45

Wilawander schreef:
Ik zie dat het weleens gebeurt maar zeg nergens dat iedereen dat doet.... Haha!

Ik bedoel ook niet dat jij zegt dat iedereen dat doet Knipoog.

En burberry dekjes van 45 euro? Nog nooit van gehoord Knipoog. De meeste zijn van de Hypowinkels, die kosten amper 30 euro (ik geloof zelfs 25 euro).

Ik heb zowel goedkopere als duurdere dekjes gehad, zelfs de ankypads. Maar de eisen die iemand aan een dekje stelt, verschillen per persoon. Die ankypads zijn niks voor mij (te groot en te dik), maar die goedkope dekjes - hoewel goed voor mijn spaarrekening - ook niet (te stug en kleurtjes vervagen snel). Ik ben helemaal fan van Br dekjes Nagelbijten / Gniffelen. Binnenkort zou ik wel een Eskadron dekje willen kopen Ja.

Black_Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:51

ik ben is naar de ruitershop gegaan, en daar koste een BR dekje 45 euro

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:53

Dat kan, er zijn ook dekjes van 68 euro Knipoog.

Black_Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:55

gelukkig zijn er ook heel leuke, sjieke goedkope dekjes Lachen

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:58

Ja zo heb ik eens een paar bijna nieuw HKM dekjes van fluweel, wildleder en de Gently op de kop getikt. Super kwalilteit en dikke dekjes en blijven mooi. Goede pasvorm enz. Heb er echt niet veel voor betaald.

Black_Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:00

mijen van Equinte of iets in die richting Tong uitsteken heb ik elke dag een week gebruikt. werkelijk geen een vuiltje! hooguit een stofje.
super dekje Haha!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:00

Oh, die HKM Gently dekjes zijn fijn Ja!
Helaas is mijn HKM dekje nét iets te kort voor mijn zadel. Ik heb er trouwens ook een hoofdstel van, waar ik erg tevreden over ben.

Black_Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:02

de dure spullen gaan om de een of andere reden altijd kapot bij mij Tong uitsteken

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:13

Bij de HH is het echt een setjes freak collectie Ja Tong uitsteken

maar, zelf heb ik een zand dek,
een zwart met goudkleurig randje fluweel Haha! dekje

en ik heb donkerblauwe peesbeschermers (ben op zoek naar een anky donkerblauw 2e hands!) en op zoek naar een lichtblauwe PK (niet 2e hands)

nou ja, het is eigenlijk gewoon wat op jou pony staat en bij jezelf Knipoog bij mij staat rood goed alleen op mijn vos staat rood voor geen meter! Clown
dus ik ben op zoek gegaan naar een andere kleur: Blauw donkerblauw lichtblauw maakt niet uit Clown

Black_Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:23

achja, de mode voor de ruiter vind ik helemaal onzin!
kom op eh, je bent in een stal, je word vies Tong uitsteken

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:02

Black_Dahlia schreef:
achja, de mode voor de ruiter vind ik helemaal onzin!
kom op eh, je bent in een stal, je word vies Tong uitsteken

Serieus, ik word nooit vies als ik bij de paarden geweest ben Bloos. Hooguit een beetje stoffig, maar dat klop je er zo weer af.
Ik koop graag dingetjes die matchen met elkaar (ook bij mijn gewone kleding) Ja. Dus ik heb maar eens een donkerblauwe rijbroek besteld voor bij mijn Br Jade setje (accenten zijn donkerblauw).

Black_Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:22

ik ben altijd vies Tong uitsteken

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:51

hah ik ook!! denk ik net een beetje schoon weg te komen.. kwijlt Macho me nog even heerlijk onder.. of hij rent heel hard de wei in (het eerste stukje is dan nog blubberig) en spat mij onder.. Pling

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:32

Ik blijf ook niet schoon hoor. Heb een babyblauwe rijbroek. Fijne broek maar miskoop van het jaar. 5 minuten bij de stal en kan weer in de was.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:45

* Same problem hier met die rijbroek.

Ik heb niet eens een baan Lachen Enkel seizoenswerk, maar ik kan ook zeggen dat ik geen eigen paard heb maar een lease. Ik denk dat dat wel verschil maakt, ik bne niet verantwoordelijk voor dierenarts kosten e.d. Dus mooie setjes gaan in mijn geval niet op voor mindere gezondheid Lachen

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 08:10

Bij mij ook niet, maar ik ga echt geen honderden euro's besteden aan dekjes... vind ik erg overdreven..

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:06

Tsja dat ligt er maar net aan wat voor je paard het beste is toch?! Het ene paard heeft een gevoelige rug en moet dus een duur zadel, het andere paard heeft weer een hoge schoft waardoor je extra dure dekjes met een goede pasvorm moet kopen... Dat bekijk je toch gewoon per paard?