Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Black_Dahlia schreef:@:Charos.
denk dat ze bedoeld als er eventueel iets met haar paard is, dat ze dan ook de nodige kosten ervoor kan betalen.
toch?
voor Jetske heb ik er maar 2: een roze met een paars randje, en een sjieke Bordeaux rood met een touwrandje zegmaar in het bordeaux rood en geel\goud.
Wilawander schreef:Precies. Zo bedoelde ik dat. Sommige kopen dure ANKY dekjes en de dierenarts is te duur. Ik kan mij geen dure dekjes en de DA en andere dingen voor de gezondheid voor het paard veroorloven. Heb geen super verdienende baan en vandaar dus mijn reactie. Ben denk ik niet de enige in die situatieAch en mijn paard zal het intresseren of er een ANKY dekje opligt of een dekje van 10,00 euro en een viatminespuit in de wintermaanden.
urselin schreef:Wilawander schreef:Precies. Zo bedoelde ik dat. Sommige kopen dure ANKY dekjes en de dierenarts is te duur. Ik kan mij geen dure dekjes en de DA en andere dingen voor de gezondheid voor het paard veroorloven. Heb geen super verdienende baan en vandaar dus mijn reactie. Ben denk ik niet de enige in die situatieAch en mijn paard zal het intresseren of er een ANKY dekje opligt of een dekje van 10,00 euro en een viatminespuit in de wintermaanden.
Ik begrijp wat jij bedoelt, maar die mensen met Ankypads laten dat heus niet ten koste gaat van de gezondheid van hun paard.
Ik heb zelf Br dekjes op mijn merrie liggen, goede cob/dressuur dekjes zijn helaas moeilijk te vinden.
Wilawander schreef:Ik zie dat het weleens gebeurt maar zeg nergens dat iedereen dat doet....
Black_Dahlia schreef:achja, de mode voor de ruiter vind ik helemaal onzin!
kom op eh, je bent in een stal, je word vies