Mijn zadelkussentjes zijn te laag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn zadelkussentjes zijn te laag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:20

Ik vind het zadel wel een behoorlijk eind over de schouder vallen, of is dat gezichtsbedrog?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:27

Bitch schreef:
Ik vind het zadel wel een behoorlijk eind over de schouder vallen, of is dat gezichtsbedrog?

Het is wel een zadel met een springgericht zweetblad. deze vallen altijd wat meer over de schouder.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 11:22

Pb anders Harnessmaker hier op bokt eens. Hij kan je misschien wel vertellen wat je het beste kunt doen en wat het zal gaan kosten Knipoog

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 20:33

dankje wel voor de reacties.. Pling

Sampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 20:53

Maar Harnessmaker zou ik nooit meer erbij halen Boos! ..................er wordt toch gesproken over GOEDE zadelmaker Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:22

Sampie schreef:
Maar Harnessmaker zou ik nooit meer erbij halen Boos! ..................er wordt toch gesproken over GOEDE zadelmaker Haha!

verklaar u nader?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:13

Sampie schreef:

Ik dacht dat je er verder over op zou houden.. Verward Nouja, het zal wel....

Sampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:36

Ja tegen jou omdat jij aan Harnessmaker gekoppeld zit, samen met Misha. En jullie alle verhalen niet serieus nemen over onze klachten. Boos!

jij verwijsd toch ook steeds naar je onderschrift!! Dan had Patrick het toen maar goed op moeten lossen! Maar ik krijg steeds meer berichten van mensen die ook zeer ontevreden zijn over zijn werk en die heeft Patrick ook laten barsten. Die verhalen lijken trouwens allemaal op mijn verhaal. En daarnaast zoiets ga je niet verzinnen. Wij hadden allemaal het beste met ons paard voor, daarom haal je de zadelmaker erbij. Maar jullie gaan de boel verdraaien, alsof het nog onze schuld is dat hij de zadels scheef vult ofzo. Mijn verhaal is gelukkig bevestigd door Passier en daarna door de therapaute.

Ik kan hier natuurlijk wel mijn verhaal vertellen, maar daar gaat dit topic niet over.............. dus als er nog een topic komt over scheef gevulde zadels en zadels die uiteindelijk helemaal niet blijken te passen dan meld ik me wel weer. Haha!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 23:24

Ach ik heb het toch al niet op mensen die zoveel "reclame" moeten maken op internet Bloos

Maar laten we maar weer ontopic, het is niet de bedoeling dat het topic van TS op slot moet om een discussie over hem Knipoog