Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sence schreef:Misschien moet je maar even op zadelmarkt.nl lezen wat ze erover zeggen
Sence schreef:Wat mij wel is opgevallen is dat de meeste mensen die geen ZM zadel hebben er negatief over praten, en de mensen die wel een ZM zadel hebben grotendeels er wel positief over zijn.
merrylegsje schreef:ik kan niet zo goed omgaan met de zoekmachiene ik vind nooit wat ik zoek, het gaat trouwend tog niet om dat het zadel een superdeluxe topkwaliteit is maar over dat hij goed op je paard past?
nielsd schreef:Ja maar dit zijn zadels die zooo ontzettend slecht zijn.
nielsd schreef:Ik spreek niet uit ervaring. Men kan gewoon geen boom maken van het geld wat een geheel zadel kost.
Het leer alleen al is duurder dan een geheel gemaakt zadel.
trutje schreef:Sence schreef:Wat mij wel is opgevallen is dat de meeste mensen die geen ZM zadel hebben er negatief over praten, en de mensen die wel een ZM zadel hebben grotendeels er wel positief over zijn.
Dat vind ik nou dus ook, ik heb daar ook een dressuurzadel vandaan en die ligt perfect op mijn merrie. Natuurlijk kunnen er wat minderen tussen zitten. Maar eerder in dit topic werd er verteld over een zadel waarvan de wrongen helemaal scheef waren en dat die geruild moest worden. Volgens mij had diegene dat zelf al moeten zien in de winkel, op die manier is het makkelijk om zadelmarkt de schuld te geven maar zelf ben je nog altijd eerst verantwoordelijk.
Van western heb ik geen verstand, maar kijk goed naar het zadel, waar je het dan ook koopt.