Bruin zadel Help !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

noflamby

Re: Bruin zadel Help !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:16

Mischien, je zou ook zwart eens kunnen proberen misschien ook wel wat

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:41

dus je neemt niet het zadel wat je mooi vind, omdat je er misschien 2 of 3 kleuren niet onder zou kunnen nemen?
meis, lekker bruin nemen, er passen werkelijk tientallen combinaties aan kleuren onder Haha!

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 18:22

Weet iemand misschien iets over een Wintec 500 Bruin. Ofwel Wie heeft dat zadel ?? Heb al jaren ervaring met Wintec, maar wil graag zien hoe bruin eruit ziet op jullie paard(en).

mistral2203

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:26

Ik heb bordeux rood, groen/bruin, paars en blauw eronder liggen, en (vind ikzelf) kan allemaal wel
Zwart zou ik niet doen, net als grijs niet

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:29

Alles kan onder een bruin zadel het moet alleen het paard wel staan. Ik vind zelf een bruin zadel op een heel donkerbruin of zwart paard erg chique, een rood dekje staat daar weer heel goed onder. In principe hoef je alleen rekening te houden met wat het paard staat, doe ik ook, koop gewoon dekjes die ik mooi vind, kijk helemaal niet naar de kleur van mijn zadel.(en die's toch echt wel bruin)

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 16:44

Ik heb ook de keuze gehad tussen een bruin zadel of een zwart zadel, maar heb uiteindelijk toch voor zwart gekozen, omdat ik toch vind dat je met een zwart zadel toch meer kan spelen met verschillende kleuren dekjes. Maarja meningen verschillen natuurlijk altijd.

Natuurlijk heb je toch veel ruimte om veel verschillende kleuren te nemen. Maar toch net niet alles Knipoog En het ligt uiteraard ook aan op wat voor kleur paard het ligt.

Succes met je keuze Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 16:48

mijn zadel ligt op alle paarden die hier staan en die verschillen nogal in kleur. Ik doe alle kleuren dekjes eronder, heb licht- en donkerblauw, ijs, rood, bordeau, camel, enz.
Ik zoek alleen voor concours een mooie combi uit, voor de rest kijk ik er amper naar. Bovendien, welke kleuren kunnen er nu vloeken bij een bruin zadel?? Bruin kan overal bij.

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:00