Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maartje_h schreef:dan helpen ze je vast en zeker ook verder
het is toch ook voor hun een stukje reclame enzo
#Ymke# schreef:maartje_h schreef:dan helpen ze je vast en zeker ook verder
het is toch ook voor hun een stukje reclame enzo
Vertel hun dat maar, na een 3/4 jaar klooien ben ik nog geen stap verder en hangt mijn z.g.a.n hulsebos stof te happen in de kast. Zij doen geen moeite voor goeie reclame, ook gezien hun service en hun klantvriendelijkheid (of moet ik klantonvriendelijkheid zeggen)
nikki160287 schreef:Wederom komt dit verhaal van 1 kant. Ik ben me ervan bewust dat er meerdere problemen zijn met de service, maar om ze nou zo af te schilderen... Vind ik iets te ver gaan. Bij ons staan meerdere mensen op stal met hulsebos zadels en niet allemaal oudere en er zijn weinig problemen mee.
Libiris schreef:Ik heb ook een hulsebos en ben zeer tevreden ook over de service, het zadel heb ik ondertussen 5 jaar.
Helaas had ik een paar weken de pech dat mijn zadel begon te kraken, er bleek een scheur in de boom te zitten...binnen 2 weken gratis vervangen en weer komen brengen tevens laten vullen......ook een vervangzadel gekregen.
kortom ik ben echt tevreden en het zadel ligt geweldig en het zit ook ozo heerlijk.....
nikki160287 schreef:
Wederom komt dit verhaal van 1 kant. Ik ben me ervan bewust dat er meerdere problemen zijn met de service, maar om ze nou zo af te schilderen... Vind ik iets te ver gaan. Bij ons staan meerdere mensen op stal met hulsebos zadels en niet allemaal oudere en er zijn weinig problemen mee.
shabbay schreef:Ik zou persoonlijk ook niet kiezen voor een Hulsebos zadel omdat mij dat is afgeraden door mijn zadelmaker, om de boom die in de zadels zitten die zorgen voor een (extra) diepe zit. Iedereen heeft vast wel eens een kale boom gezien met die spanbanden eroverheen? Om zo'n diepe zit te krijgen worden die banden op een punt strakker aangespannen waardoor er een bolling in de boom kom. (die bolling is de zit) En daardoor wordt de druk niet goed over de kussens verdeeld. Nou ja ben geen zadelmaker dus weet niet meer hoe het precies was maar ja doe mij maar een klassieke stubben weet je zeker dat je goed zit! En daar komt nog bij er zitten zulke gigantische wrongen aan die Hulsebos zadels. 'Wij Nederlanders' met onze lange benen moeten dan automatische verder in het zadel gaan zitten om onze benen kwijt te kunnen, waardoor de druk ook teveel naar achter komt te liggen. Oudere modellen zijn vast goed en het zijn prachtige zadels maar ik zou er dus niet voor gaan omdat ik er niet op pas met mn benen en om die ervaringen die ik heb gehoord. Succes met je keuze.