Ik heb een jaar een boomloos zadel gehad. In begin ging het goed, tot Anouar drukplekken kreeg. Nu heb ik een goed boomzadel en Anouar loopt stukken beter
ik heb ook gekozen voor: Boomloos, ik merk dat mijn paard hier prettiger mee loopt
Ik had altijd boomzadels, tot ik boomloos ging testen om vele redenen.Ik ga niet meer terug naar boomzadels met dit paard. Hij loopt er in alle opzichten heel veel beter mee. misschien ooit met een ander paard wel een boomzadel, maar dat zien we dan wel.Is ook afhankelijk van het paard vind ik.
Overigens heb ik voor mijn shetje wel een winteczadeltje in bestelling. Ook omdat er even niet aanzat om een boomloze voor de shet te bestellen, terwijl ik niet zeker weet dat het toekomstige berijdstertje het ook leuk blijft vinden. dan kan ik altijd nog overstappen naar boomloos voor de shet.
Ik heb een boomzadel. Ik heb diverse boomloze zadels geprobeerd, maar ik kan er zelf niet op zitten en ze schoven allemaal enorm op mijn pony (rondgeribt en géén schoft). Ik ben overgestapt op een andere zadelmaker en ik heb nu een goedpassend boomzadel. Bevalt prima!
Ik heb een boomloos gehad. Kon er echt niet op rijden. Stappen was heerlijk, maar draven en galopperen een ramp. Heb het 3/4 jaar geprobeerd en toen toch maar een zadel met boom gekocht. Ook mijn paard is blijer met mijn boomzadel. Hij is nu veel relaxter met het opzadelen.