Zoiets moet wel haalbaar zijn! Er zijn genoeg mensen met winkels op bokt die dit wel kunnen regelen! Ik zou er iig ook 1 willen, lijkt me echt super tof!
Edit; Als rick_erika bv samen zou werken met iemand met een winkel dan zou dit nog best welles waar gemaakt kunnen worden
Leuk idee, maar het lijkt me best veel kosten. @ Shron_silver: voor een dun dekje vind ik dat echt wel veel hoor!! En het boktlogo is van bart, (dacht ik) dus dan moet daar eerst toestemming voor gevraagd worden..
als je het bokt logo op een dekje wil hebben ( paardje en alles) kun je dink ik beter laten bedrukken dan word het duidelijker en is ook goed koper. ( wij hebben laatst t-shirts laten drukken voor 6 euro) maar dat was wel in 1 kleur.
ik vind het een heel leuk idee!! maar ik denk wel dat als het meer dan 20 euro gaat kosten dat er al veel afhaken. ( weet ik niet zeker)
misschien wel leuk om wat meer verschillede kleurtjes te hebben. ( wit,zwart, rood, oranje, blauw noem maar op) als je een wit paard hebt dan staat wit daar nou niet zo mooi op. als je wat meer keuze hebt dan heb je meer kans dat er voor elke kleur van een paard wat bij zit.
Rick_Erika, als het dan 21.00 word volgens jou berekening, dan zou het imo gemakkelijk 25 euro worden, zodat er 4 euro naar bart gaat voor server onderhoud ed!
Prijs van dekje zal nagavraagd moeten worden!! Ik heb maar voorbeeldprijs gepakt het ligt eraan hoeveel je er wilt hebben! Ook de druk kost minder maar ik ga uit van het duurste!
ook dikkere zijn mogelijk maar ook hier ligt het eraan hoeveel!
als je kijkt naar aanbiedingen dan moeten de dekjes wel goedkoop kunnen idd!
er zijn hier bij de ruitersport nu bijv, 2 harry's horse comfort pads voor 30 euro, das dus maar 15 per stuk. de elite dekjes zijn nu een 10tje en zijn toch ook flink dikke dekjes (geen flut in ieder geval )
dat bedrukken valt dan ook reuze mee zeg! en verzenden tja daar kunnen we weinig aan veranderen
leuk idee en het klinkt wel alsof het voor een leuke prijs te doen moet zijn....nu nog hopen dat het logo gebruikt mag worden