Ik heb hem besteld ( zwart, zilver ). Ik moest nog wat andere spullen hebben, dus dan vallen de verzendkosten in het totaal wel mee. Voor een verzendig in Nederland betaal je 5 euro.
ik heb ook al gezocht naar andere dingen, maar heb op dit moment niks anders nodig misschien als meerdere mensen interesse hebben kunnen we samen bestellen?? (dus dan eentje ze besteld en dan voor 44 cent doorstuurt?)
Vandaag op concours heb ik hem een paar keer gezien. Maar bij geen een hing ie zoals op die ene foto. Ik denk dat ik hem dus toch maar ga bestellen en als ie dan wel gaat hangen heb ik pech.
Hij is binnen ( goede service btw, zaterdag besteld, dinsdag binnen ). Nu kan het wiebelen beginnen om hem lekker soepel en hangend te krijgen. Ik zit nu met een kreupel paard, dus tijd zat helaas
Ik ga eerst naar Equitana,inkopen doen... Ik wacht nog even af met het kopen van deze prachtige frontriem,want dan wil ik'm graag in het bruin hebben. Maar ik weet nog niet of het dan de goudkleurige of de zilverkleurige word.