ik zou zwart doen .. je hebt namelijk verschillende kleuren bruin .Als het een goede kleur bruin is kan je het doen.. maar het moet wel staan bij je paard.
Ik denk ook dat ik zwart zou doen. ik weet niet maar dat is gewoon zoals het meestal is en dat blijft het mooiste. (we habben nu ook een bruin hoofdstel op stal) maar mijn voorkeur gaat toch uit naar zwart.
ik zou zwart doen. das gewoon standaart. straks ben je na een tijd bruin. er weer op uitgekeken. en als het uit is zegmaar. dus ik zou gewoon zelf voor de standaart zwart gaan
Ik denk dat je op zwart minder gauw raakt uitgekeken. Persoonlijk vind ik de laatste tijd dat bruine kleurjte van kn of de redwood wel erg sjiek op een donkerbruin paard staan. Voor het springen vind ik bruin weer mooier maar voor dressuur lijkt me zwart wat degelijker. Gewoon omdat het zwarte leer langer mooi lijkt bruin leer dat van kleur vervaagt lijkt al gauw ouder dan zwart leer dat wat ouder wordt. Ook is zwart denk ik makkelijker verkoopbaar dan bruin. Succes met je keus!
Ik heb zelf een donker paard en heb alles in het bruin, ik vind het erg mooi. Maar je moet niet voor de London kleur gaan maar voor Redwood. Ook raad ik chocolade bruin af. Heb helaas geen foto. Veel succes met je keuze.
ik zou voor zwart gaan als je een bruin hoofdstel doet moet je alles bruin doen vind ik en een bruin zadel vind ik persoonlijk niet mooi zwart vind ik altijd wel mooi en verveeld niet
Ik heb zelf bruin en staat "mijn" paardje erg goed. Heb voorheen allerlei kleuren paarden gereden, ook een donkerbruine die een donkerbruin zadel had. Wel een tint lichter dan haarzelf, maar toch. Stond ook erg goed.
Mijn Roan kleurige pony,maar met een altijd blijvende kleur donkerbruin hoofd,heeft gewoon een zwart hoofdstel. Hoewel ik ook zit te twijfelen of bruin haar zou staan.
Dit haar :
a.u.b niet letten op hoe de riempjes vastzitten,mijn nichtje had voor de 2e keer een hoofdstel vastgemaakt.. en aangezien het toch maar bleef op een wandelingetje.. Dit is nog mijn oude hoofdstel,van mijn nieuwe hoofdstel (hoewel nu inmiddels al een maand oud..) heb ik geen foto's van..
Als je bruin kiest moet je ook een zadel nemen in precies dezelfde kleur bruin. Anders staat het heel raar. Ook als er iets kapot is moet je dezelfde kleur bruin weer vinden, en dat kan wel eens lastig zijn.
Ik zou voor zwart gaan, helemaal als je dressuur rijdt.
ik heb havanna bruin op mijn donkerbruine paard. vind ik veel mooier dan zwart. maar ik heb mijn zadel wel gewoon zwart, en dat staat echt niet raar hoor.