Eskadron peesjes beter als BR/HH/Norton.. ??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Re: Eskadron peesjes beter als BR/HH/Norton.. ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 11:51

Ik mijn Eskadron flexisofts al bijna 4 jaar, en zien er nog als nieuw uit bij dagelijks gebruik in weer en wind Haha!
Echter wel een klein beetje de gebruikelijke krasjes van aantikken en of strijken, maar als je paard ze nodig heeft krijgen elke beschermers die al in de eerste week, dus niks bijzonders Haha!

_xAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 12:20

Ik heb al een tijdje northon peesbeschermers, daar rij ik heel veel mee, ze passen goed, goed schoon te maken en ze zien er nog goed uit. Dus ik ben tevreden over mijn northon peesbeschermers Knipoog

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 12:25

ik heb nu voor mijn verzorgpaard br peesbeschermers, en ze bevallen goed! ik moet alleen wel nieuwe, en dan neem ik waarschijnlijk eskadron, die vind ik ook super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:42

wat mij opvalt aan de BR peesjes is dat de kwaliteit van het klittenband écht dikke vette bagger is.
Dat vind ik bij Norton & Eskadron absoluut niet..

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:01

Ik heb zowel eskdron als BR. Ik heb er dus totaal geen verschil in. Ze gaan bij mij net zo lang mee. Ze krassen beide en ze worden ook allebei vies. Ze zitten hetzelfde. Dus kwa prijs en kwaliteit verhouding vindt ik de BR veel beter. Ik vindt dat je bij eskadron weinig extra krijgt voor die € 20 ,- meer.
Als ze in dezelfde prijsklasse hadden gezeten was ik wel voor de eskadron gegaan, maar ik vind het prijsverschil dus niet opwegen tegen het kwaliteit's verschil