Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:mara_lover schreef:Ik ken mensen die hun anky pad hadden gewassen, en dat hij daarna gekrompen was en niet meer paste. Dus dan is het niet slim om tweedehands een te kopen. Maar dit geldt natuurlijk lang niet voor alle anky dekjes.
Dat klopt. Bij sommigen krimpen ze ineens hard en passen ze niet meer.
Dus let daar wel op.
Sence schreef:Ik had zelf een Anky 2ehands gekoch via bokt, zag wel wat zwarte vegen bij de singel waar het zadel had gezeten, maar daar zag je niets van als het zadel erop lag. En deze kocht ik voor bijna de helft van de prijs. Dan zou ik 2ehands kiezen.
Sence schreef:Haha, ja precies. Gewoon 50,- niet normaal meer eigenlijk.
Sence schreef:Mja, maar ik bedoel gemiddelt 50,- euro. 37,50, phoee waar woon je ik wil ook daar weg, haha!
patjelisa schreef:Sence schreef:Mja, maar ik bedoel gemiddelt 50,- euro. 37,50, phoee waar woon je ik wil ook daar weg, haha!
voor 37,50 is bij ruitershop in harmelen.
mara_lover schreef:Ik ken mensen die hun anky pad hadden gewassen, en dat hij daarna gekrompen was en niet meer paste. Dus dan is het niet slim om tweedehands een te kopen. Maar dit geldt natuurlijk lang niet voor alle anky dekjes.
patjelisa schreef:Sence schreef:Mja, maar ik bedoel gemiddelt 50,- euro. 37,50, phoee waar woon je ik wil ook daar weg, haha!
voor 37,50 is bij ruitershop in harmelen.
mara_lover schreef:Ik ken mensen die hun anky pad hadden gewassen, en dat hij daarna gekrompen was en niet meer paste. Dus dan is het niet slim om tweedehands een te kopen. Maar dit geldt natuurlijk lang niet voor alle anky dekjes.
passieX schreef:vinden jullie dat je ook gewoon via bokt en niet heen gaan gewoon moeten kopen?? hoe gaat het eigenlijk met betalen via bokt?