Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
confetti schreef:Het moet voor jezelf gewoon lekker zitten. Ik heb de HH gezien, maar die is kwalitatief minder dan de Wintec. Met Wintec heb ik hele goede ervaringen. Bij mij zijn na 5 jaar de singelstoten nog heel. Maar dan moet je wel een singel nemen met een rolletje eraan. Ik zou ze ook beide uitproberen.
_SteR_ schreef:Ik heb een Wintec Pro dressuurzadel met equi-suède. Ik ben hier super tevreden mee. Het zadel heeft geen diepe zit, maar je kunt er dan wel weer dikkere kniewrongen onder zetten. Hierdoor zit het zadel erg fijn.
Owja: Mijn zadel is een Pro, deze heeft leren singelstoten, deze gaan langer mee dan de kunststof singelstoten van de Wintec 500 Dr (Je plaatje)
De Wintec zadels zijn geloof ik langer in de markt dan dat HH zadel. Veel positieve reacties over Wintec (zoekfunctie)
Ik zou dus kiezen voor een Wintec.
Dabo schreef:Ik heb de wintec 500 dressuur ook. Vind het een prima zadel. Heerlijk in het onderhoud, als ik hem een sopje gegeven heb, denken de mensen dat ik een nieuw zadel heb haha.
Ik heb er wel leren singelstoten aan laten zetten
Ik ben heel tevreden, maar zou wel een paar dikkere kniewrongen willen hebben erop, maar ik zou niet weten waar ik die zou moeten kopen..